تابلو مدرن طرح عشق

تابلو مدرن طرح عشق

تابلو مدرن طرح عشق از سری تابلوهای دیجیتال آرت با هنر و تکنیک دیجیتال خط نقاشی بر روی بوم نفیس با قاب چوبی از جنس روس و ضخامت 5 سانتی متر، تابلویی خاص اصیل و زیبا قابل سفارش در 7 سایز به صورت مستطیل، این اثر زیبا دارای 5 سال ضمانت کیفیتی ویژه می باشد.
______
مشخصات فنی:
جنس : قاب چوبی از جنس روس
ابعاد: در 7 سایز متنوع
سایر : ضخامت 5 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: MP2953.1
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۸۷,۰۰۰ تومان

تابلو مدرن طرح عشق

امروزه با پیشرفت گسترده عناصر دکوراتیو، می‌توانید برای هر فضایی که بخواهید تابلویی زیبا و منحصر به فرد پیدا کنید و زیبایی محیط را دلچسب‌تر و زیباتر از همیشه کنید.

یکی از تابلوهای محبوب و پرطرفدار که سخت پیدا می‌شود، تابلوی زیبای طرح عشق است که از سری تابلوهای دیجیتال آرت بوده که تلفیقی از هنر و تکنیک دیجیتال خط نقاشی روی بوم نفیس و قاب چوبی روس است.

این تابلوی جذاب و خاص، می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که طرفدار سبک‌های سنتی و ساده ایرانی هستند و می‌خواهند فضای مورد نظرشان شیک و باکلاس جلوه دهند.

تابلو مدرن طرح عشق از جمله تابلوهایی است که سبکی مدرن با رنگ، خطوط نستعلیق، طرح و نماد ایرانی را در کنار هم گردآوری کرده تا شما بتوانید همزمان اصالت و زیبایی را در منزل یا محیط دیگر داشته باشید.

تابلو دیواری طرح عشق

البته ناگفته نماند که این تابلو با کیفیت بسیار بالای دیجیتالی چاپ شده و کاملا ضد آب، ضد نور، ضد مواد شوینده شیمیایی بوده و بوم آن از جنس چوب روس درجه یک با ضخامت 5 سانتی‌متری می‌باشد.

گالری خانه شما با چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش انواع صنایع دکوری شیک و لاکچری در خدمت شما هموطنان عزیز است و همیشه در تلاش است تا شیک‌ترین و خاص‌ترین صنایع را با کیفیت و قیمتی عالی در خدمت شما عزیزان قرار دهد.

اگر به دنبال یک محصول دکوری زیبا برای خانه خود هستید، تابلو مدرن طرح عشق بهترین گزینه برای شما است که طرح آن بسیار نادر بوده و در هر جایی نمی‌توانید آن را ببینید. این تابلو قابلیت سفارش در اندازه‌های مختلف را طبق سلیقه شما عزیزان داشته و دارای ضمانت 5 ساله با کیفیتی درجه یک از طرف گالری خانه شما دارد.

پس همین حالا این محصول جذاب را با بهترین قیمت و کیفیت سفارش دهید و فضای دلخواه خود را محبوب‌تر از همیشه جلوه دهید. از لحاظ تحویل محصول هم هیچ نگرانی نداشته باشید چون با بسته‌بندی کاملا ایمن و مطمئن درب منزل تحویل شما عزیزان داده خواهد شد.

مشخصات

جنس
بوم نفیس (ضد آب، نور و مواد شوینده)
ضخامت
قاب 5 سانتی متر
ضمانت
5 سال ضمانت کیفیتی
جنس قاب
چوب روس
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp