تابلوی دیواری قایق کاغذی

تابلو دیواری قایق کاغذی boat paper

تابلوی قایق کاغذی بر روی تخته شاسی باکیفیت با ضخامت 8 میلیمتر میتواند به فضای اتاق و یا سالن شما زیبایی و جلوه ی خاصی ببخشد
______
مشخصات فنی :
نوع قاب: تخته شاسی
ضخامت قاب: 8 میلی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: t001
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳۲۰,۰۰۰ تومان

تابلوی دیواری قایق کاغذی

تابلوی دیواری قایق کاغذی یکی از محصولات جذاب و منحصر به فرد در بخش دکوراسیون داخلی است که توسط فروشگاه اینترنتی خانه شما به فروش عرضه می‌شود. این تابلوی دیواری با طراحی مینیمال و مدرن خود، فضای اتاق یا سالن را با زیبایی خاصی متحول می‌کند.

ویژگی‌های تابلوی دیواری قایق کاغذی

این تابلو دیواری با طراحی ساده و خلاقانه خود، جلوه‌ای منحصربه‌فرد به محیط زندگی شما می‌بخشد. برخی از ویژگی‌های این محصول به شرح زیر است:

1. تخته شاسی با کیفیت و ضخامت 8 میلی‌متری

تابلوی قایق کاغذی بر روی تخته شاسی با کیفیت و ضخامت 8 میلی‌متری قرار گرفته است. این ضخامت به محکمی و دوام بالای این تابلو کمک می‌کند و از تغییر شکل آن در طول زمان جلوگیری می‌نماید.

2. چاپ دیجیتال با کیفیت بالا

تصویر این تابلو با استفاده از تکنولوژی چاپ دیجیتال با کیفیت بسیار بالا به روی تخته شاسی چاپ شده است. این امر باعث شده تا تصویر از وضوح و جزئیات بالایی برخوردار باشد و به مرور زمان نیز فرسوده نشود.

تابلو دیواری کاغذی

3. طراحی مینیمال و مدرن

طراحی این تابلو به صورت مینیمال و مدرن انجام شده است. این ویژگی موجب می‌شود تا علاوه بر زیبایی خاص، بر جلوه‌ی کلی دکوراسیون داخلی فضاهای مدرن و اداری نیز تاثیر مثبتی بگذارد.

4. قابلیت نصب آسان

نصب این تابلوی دیواری بسیار آسان است و می‌توان آن را به راحتی در محل مورد نظر در فضای داخلی نصب کرد. برای این منظور تابلو دارای آویز پشتی است.

5. مناسب برای تمامی فضاهای داخلی

این تابلو دیواری به دلیل طراحی ساده و خنثی خود، قابلیت استفاده در تمامی فضاهای داخلی از جمله اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه، اتاق کودک و... را دارد و می‌تواند به خوبی با دکوراسیون هر فضایی هماهنگ شود.

کاربرد و موارد استفاده تابلوی قایق کاغذی

تابلوی دیواری قایق کاغذی به دلیل طراحی ساده و مینیمال خود می‌تواند به عنوان تابلوی دکوراتیو در انواع فضاهای داخلی مورد استفاده قرار گیرد. این محصول ایده‌آل برای تزئین دیوارهای اتاق خواب، پذیرایی، سالن، آشپزخانه و حتی اتاق کودک است. همچنین می‌توان آن را به عنوان هدیه‌ای ارزشمند در مناسبت‌های مختلف به دیگران اهدا کرد.

همچنین تابلوی دیواری قایق کاغذی قابلیت هماهنگی با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی را دارد. این محصول می‌تواند به خوبی با دکوراسیون مدرن، صنعتی، اسکاندیناوی، مینیمال و حتی سنتی هماهنگ شود و به زیبایی فضای داخلی بیفزاید.

مشخصات

جنس بدنه
شاسی 8 میلیمتری
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان، پذیرایی و اتاق نشیمن و اتاق خواب
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp