تابلوی زیبای افسون

تابلوی زیبای افسون afsoon

تابلوی زیبای افسون بر روی تخته شاسی باکیفیت با ضخامت 8 میلیمتر با تصویری ناب و هنرمندانه دقت و ریزبینی مخاطب خود را به چالش میکشد به طوری که میتوان ساعت ها به این اثر هنری خیره شد و از آن لذت برد.
______
مشخصات فنی :
نوع قاب: تخته شاسی
ضخامت قاب: 8 میلی متر

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: t049
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۵۶۰,۰۰۰ تومان ۵۷%
قیمت: ۲۴۰,۰۰۰ تومان

تابلو زیبای افسون

تابلو زیبای افسون نوعی تابلوی هنری است که با بهره‌گیری از تکنیک‌ها، رنگ‌های گرم و زنده و همچنین ترشح احساسات و افکاری که درون هنرمند است، تهیه شده است.

این نوع تابلوها به دلیل بهره‌گیری از عناصر طبیعت، فرهنگ و تاریخ گزینه مناسبی برای تزئین دیوارهای منازل و فضاهای هنری هستند. تابلوهای زیبای افسون بیش از هر چیزی از رنگ‌ها، الگوها و نمادها تشکیل شده‌اند و احساسات عمیقی را به بیننده القا می‌کنند تا او را به تأمل درونی و ارتباط با زیبایی‌های جهان اطراف دعوت کنند.

در ادامه مقاله قصد داریم ضمن بررسی دقیق ساختار تابلو زیبای افسون، به ارائه توضیحات لازم جهت یاری شما در تجربه یک خرید عالی بپردازیم؛ پس با همراه باشید.

تابلوی زیبای افسون

ساختار تابلو زیبای افسون

در تهیه این نوع تابلوها، ترکیب رنگ حرف اول را می‌زند؛ البته ساختار اصلی آن به سبک و تکنیک هنرمند نیز بستگی دارد. برای خرید این نوع تابلو باید با ساختار آن آشنایی لازم را داشته باشید. معمولاً ساختار اصلی این نوع تابلوها به شرح زیر است.

الگوها و نمادها

بهره‌گیری از الگوها، نمادها و نقش‌های خاص در این تابلوها جز ساختار اصلی محسوب شده و به منظور انتقال پیام یا تجربه‌ای به ببیننده قرار می‌گیرد.

تکنیک‌های خاص

استفاده از تکنیک‌های منحصربه‌فرد و خاص نقاشی، برای خلق آثار هنری مهم و ضروری است که از میان این تکنیک‌ها می‌توان به رنگ روغن، آکریلیک و موزاییک اشاره کرد.

عناصر موضوعی

یکی دیگر از بخش‌ها یا ساختار تابلوهای زیبای افسون، استفاده از عناصر موضوعی خاص مانند طبیعت است که سبب ایجاد هماهنگی و تعامل بین مضمون و الگوها می‌شود.

تأثیرات تکمیلی

در بیشتر مواقع افزودن تأثیرت تکمیلی سبب نمایش بیشتر زیبایی‌های تابلو شده که این ویژگی در تابلوهای افسون به چشم می‌خورد. این بخش شامل نورپردازی، سایه‌دهی یا لایه‌های مختلف رنگی است که افزایش عمق و زیبایی بیشتر تابلو را به دنبال دارد.

مشخصات فنی تابلوی زیبای افسون

مهمترین مشخصات فنی این نوع تابلو به شرح زیر است.

  •  وزن: 2 تا 3 کیلوگرم
  •  ضخامت: 2 سانتی‌متر
  •  جنس قاب: شاسی 8 سانتی‌متری
  •  مناسب برای: فضاهای داخلی ساختمان، اتاق خواب، اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، هتل‌ها
  •  ابعاد:  30*20، 40*60، 50*70، 60*90
  •  زمان تحویل: 7 روز کاری 

مشخصات

ابعاد
20 * 30
40 * 60
50 * 70
60 * 90
جنس بدنه
شاسی 8 میلیمتری
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان، پذیرایی و اتاق نشیمن و اتاق خواب
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp