تابلو دیجیتال آرت طرح ه

تابلو دیجیتال آرت طرح ه

تابلو دیجیتال آرت طرح ه از سری تابلو های دیجیتال آرت با هنر و تکنیک دیجیتال خط نقاشی بر روی بوم نفیس با قاب چوبی از جنس روس و ضخامت 5 سانتی متر، تابلویی خاص اصیل و زیبا قابل سفارش در 7 سایز به صورت مستطیل، این اثر زیبا دارای 5 سال ضمانت کیفیتی ویژه می باشد.
______
مشخصات فنی :
رنگبندی قاب : دارای رنگبندی متنوع
ضخامت و جنس قاب: چوبی از جنس روس
ضخامت قاب: 5 سانتی متر
ضمانت : 5 سال ضمانت کیفیت

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: mp2860.9
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۸۷,۰۰۰ تومان

تابلو دیجیتال آرت طرح ه

تابلو دیجیتال آرت طرح ه، نوعی تابلوهای نوین هستند که با استفاده از نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی مانند فتوشاپ، ایلاستریتور یا پینتر تهیه شده‌اند. به عبارت ساده‌تر، این تابلوها بر روی صفحات نمایش الکترونیکی یا ابزارهای هوشمند نمایش داده می‌شوند و موضوعات این اکسسوری‌ها اغلب برگرفته از طرح‌های مختلف فانتزی، علمی، شهری، طبیعت و ده‌ها مورد دیگر است.

در ادامه مقاله قصد داریم ضمن بررسی دقیق ساختار تابلو دیجیتال آرت طرح ه، به ارائه توضیحات لازم جهت یاری شما در تجربه یک خرید عالی بپردازیم؛ پس با همراه باشید.

تابلو دیجیتال آرت طرح ه

ساختار تابلو دیجیتال آرت طرح ه

هنرمندان با استفاده از طرح‌های گرافیکی، مانند فتوشاپ یا هر نرم‌افزار دیگری، تصاویر و نقاشی‌های دیجیتال را ایجاد می‌کنند و سپس با خروجی گرفت از این تصاویر و چاپ آن‌ها بر روی متریال مختلف، تابلو ایجاد می‌کنند. برای خرید این نوع تابلو باید با ساختار آن آشنایی لازم را داشته باشید. برخی از مهمترین ساختار تشکیل‌دهنده این نوع تابلوها عبارت‌اند از:

تصویر یا طرح دیجیتال

تصویر یا طرح دیجیتال مهمترین بخش تشکیل‌دهنده این تابلوها است که با توجه به سلیقه هنرمندان و سفارش مشتری طراحی و اجرا می‌شود.

رنگ‌ها و جزئیات

رنگ‌ها عنصر اصلی تابلوهای دیجیتال هستند که با ترکیب با یکدیگر آثار هنری خلق می‌کنند.

قاب و نمایش

جنس قاب این نوع تابلوها از متریال مختلفی است که با توجه به نظر مشتری انتخاب و خریداری می‌شود. لازم است بدانید که نوع متریال به کار رفته در تابلوهای دیجیتال، بر قیمت نهایی آن‌ها تأثیر مستقیم دارد.

ویژگی تابلوهای دیجیتال آرت طرح ه

این تابلوها با طرح‌ها و ابعاد گوناگون تولید شده‌اند و نمایش‌دهنده زیبایی‌های طبیعت، دنیاهای خیالی، پرندگان و کلیه سبک‌های مدرن و معاصر هستند. ابعاد آن‌ها به سانتی‌متر یا اینچ اندازه‌گیری شده و نوع تکنیک به کار رفته در این نوع اکسسوری رنگ روغن، آکریلیک یا موزاییک است.

هنرمندان علاقمند به این سبک برای خلق این شاهکارها از موادی مانند قلم مو، مداد رنگی، ورق‌های فریم و صفحه نمایش دیجیتال استفاده می‌کنند.

مشخصات فنی تابلو 5 تکه مدرن

مهمترین مشخصات فنی این نوع تابلو به شرح زیر است.

  •  وزن: 2 تا 3 کیلوگرم
  •  ضخامت: قاب 5 سانتی‌متر
  •  جنس قاب: چوب روس
  •  مناسب برای: فضاهای داخلی ساختمان، اتاق خواب، اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، هتل‌ها
  •  زمان تحویل: 7 روز کاری
  •  سایر توضیحات: بوم نفیس با خاصیت ضدآب و مقاوم در برابر نور و مواد شویند.

مشخصات

جنس
بوم نفیس (ضد آب، نور و مواد شوینده)
ابعاد
دارای تنوع در ابعاد تابلو
ضخامت
قاب 5 سانتی متر
ضمانت
5 سال ضمانت کیفیتی
جنس قاب
چوب روس
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp