متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
آباژور titan

آباژور رومیزی آرام مدل MT7018/03 hanging light

آباژور رومیزی آرام مدل MT7018/03 پایه چوبی با روکش پلی یورتان براق دارای طرح های مختلف شید
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : چوبی با روکش پلی یورتان براق

راهنمای خرید آباژور رومیزی آرام مدل MT7018/03

آباژور رومیزی آرام مدل MT7018/03 یکی از جدید ترین مدل های روشنایی است که به واسطه داشتن جذابیت های ظاهری و متریال با کیفیت انتخاب ایده آل برای اتاق خواب و سالن های پذیرایی به شمار می آید. محصول متفاوت و زیبا که در مدل های متنوع طراحی و تولید می شود.

استقبال بی نظیر از این کالا سبب شد تا برند های زیادی در زمینه تولید مدل های متفاوت از آن فعالیت خود را آغاز کنند، با مراجعه به فروشگاه خانه شما می تواند تنوع محصولی در برند های متفاوت را مشاهده کنید. این آباژور رومیزی و مدرن با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می شود و همین امر سبب شده که از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

آباژور رومیزی آرام

بررسی ویژگی های آباژور رومیزی آرام مدل MT7018/03

امروزه دیزاین و طراحی داخلی محیط های مختلف با چالش های زیادی همراه است و ساکنین تلاش می کنند که با کمک وسایل خود بهترین طراحی را به اجرا درآورند. البته برای اعمال تغیرات بهتر و بیشتر لازم است که برخی وسایل تغیر کنند که از مهم آن ها می توان به نورپردازی محیط اشاره کرد.

انواع روشنایی و آباژور که در مدل های بسیار زیبا و جدید طراحی می شوند و نمای خاصی به محیط می دهند. آباژور رومیزی آرام مدل MT7018/03  نمونه منحصر به فرد از این محصولات هستند که تاثیر زیادی در کیفیت نورپردازی محیط دارند. در طراحی و تولید این اقلام از متریالی استفاده می شود که نور را با بهترین کیفیت انتشار می دهند، در واقع انتشار نور در این محصولات شباهت زیادی به نور ماه دارد که با نگاه کردن مستقیم به آن چشم احساس اذیت یا خستگی نخواهد داشت.

از دیگر ویژگی های قابل توجه این کالا می توان به تنوع در طرح و رنگ آن اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از آن در دکوراسیون های مختلف با هارمونی رنگی متنوع استفاده نمایید. بکارگیری پارچه مخمل با کیفیت و عالی، با طراحی بسیار زیبا و شکیل که ماندگاری فوق العاده ای نیز دارد سبب شده تا بتوانید برای طولانی مدت از این وسیله در دکوراسیون محیط های مختلف استفاده کنید.  

در طراحی پایه آباژور رومیزی آرام مدل MT7018/03 از جنس چوب استفاده می شود که به واسطه پلی یورتان برق پوشش داده شده و نمای بسیار شیک و زیبا برای شما به ارمغان می آورد. استفاده از چوب سبب شده بتوان از این آباژور در دکوراسیون های کلاسیک و تلفیقی استفاده کرد، البته طراحی مدرن آن نیز به شما این امکان را می دهد تا بتوانید دکوراسیون مدرن خود را با این آباژور بیارایید.

آباژور رومیزی مدل آرام

خرید آباژور رومیزی آرام مدل MT7018/03

آباژور رومیزی آرام مدل MT7018/03 یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که از وسایل آنتیک و خاص برای دکوراسیون محیط زندگی و کار استفاده می کنند. ارتفاع  66 سانتی متر و قطر 2 سانتی متری آن سبب شده که فضای زیادی را اشغال نکند.  از این محصول در محیط های مختلف مثل اتاق خواب، اتاق کار، اتاق کودک، سالن های پذیرایی، اتاق نشیمن و غیره استفاده می شود و نمای بسیار شیک و فوق العاده را به محیط هدیه می دهد.

مشخصات

نوع
آباژور ساده
رنگ
پايه چوبي با پوششي از پلي يورتان براق
جنس بدنه
پايه چوبي و کلاهک پارچه مخمل
تعداد سرپیچ
1
مناسب برای
فضاهای داخلی , فضاهای بیرونی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , راهرو , اتاق کودک
طول،عرض،ارتفاع
ارتفاع آباژور : 66 سانتيمتر/ ارتفاع پايه : 43 سانتيمتر/ ارتفاع كلاهك : 25 سانتيمتر/ قطر كلاهك : 27 سانتيمتر
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
whatsapp