آباژور ایستاده فلزی Yaz

آباژور ایستاده فلزی Yaz

آباژور ایستاده فلزی Yaz جذاب با طراحی بسیار ظریف و منحصر به فرد مناسب برای تمامی فضا ها به قطر 46 سانتی متر و قابل سفارش در رنگ های آنتیک، سفید، مشکی و کروم(نقره ای) می باشد.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 135 سانتی متر
رنگ حباب : شامپاینی، عسلی و مات
قطر شید : 46 سانتی متر
جنس بدنه : فلزی

آباژور ایستاده فلزی Yaz

آباژور ایستاده فلزی Yaz با طراحی بسیار ظریف جذاب با بدنه تمام فلز و دارای شید کار شده که در داخل آن از حباب های شیشه ای با رنگبندی متفاوت استفاده شده است می تواند یک انتخاب مناسب برای دکوراسیون داخلی شما باشد.

این محصول منحصر به فرد مناسب برای تمامی منزل ها به خصوص خانه هایی با طراحی و دیزاین کلاسیک می باشد، شید کار شده در این آباژور دارای قطر 46 سانتی متر و پایه فلزی با ارتفاع 135سانتی متر و سه شعله قابل سفارش می باشد.

آباژور ایستاده فلزی yaz

پایه استفاده شده در این محصول دارای رنگ ها، سفید، مشکی، کروم(نقره ای) و آنتیک می باشد. (رنگ های سفید و مشکی به روش کوره ای الکترواستاتیک رنگ شده اند که به هیچ عنوان تغییر رنگ و یا ریزش رنگ ندارند) و همچنین حباب های استفاده شده داخل شید از رنگ های شامپاینی، عسلی و مات می باشد که با توجه به نوع دکوراسیون و سلیقه خود می توانید رنگ مورد نظر خود را انتحاب نمایید و این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

همچنین شما می توانید در فروشگاه ما سایر آباژورهای دیگر را مشاهده نمایید و اقدام به خرید نمایید. نحوه ارسال این محصول در تهران با پیک ویژه خانه شما می باشد و در شهرستان با باربری و بصورت پس کرایه می باشد.

مشخصات

ارتفاع
1/35سانتی متر
ابعاد شید
قطر 46 سانتی متر
جنس بدنه
فلز
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp