اهمیت دیوار در دکوراسیون منزل

اغلب از تابلو و ساعت دیواری های فانتزی جهت تزئین دیوار های خانه استفاده میشود اما وسایل دکورهای زیبای دیگری نیز وجود دارند که میتوان بر روی دیوار نصب کرد. درواقع دیوارها چیزی فراتر از آنچه شما میدانید در دکوری منزل سهم دارند. 

درادامه روش هایی را معرفی میکنیم که با آنها میتوانید دیوارها را تزئین کرده و فضای خانه خود را دلنشین نمایید. این روش ها اغلب در آپارتمان های کوچک کاربرد بیشتری دارند درنتیجه اگر خانه شما کوچک است این مطلب را با دقت مطالعه کنید. شما میتوانید از فضای روی دیوار منزل خود بهترین استفاده را برده به عنوان مثال میتوانید با استفاده از رنگ های روشن و قابل توجه و یا کاغذ دیواری ارزان  با طرح های مختلف، طرح ها و مدل های زیبا و جذاب ایجاد نمایید که به این وسیله میتوانید فضای خانه را بزرگتر نشان دهید.

اهمیت دیوار در دکوراسیون منزل

وسایل هنری ساده با سایز بزرگ

وسایل هنری ساده با سایز بزرگ، مثل یک ساعت دیواری بزرگ یا قاب عکس بزرگ، روی دیوار براحتی دیده می‌شوند و توجه زیادی جلب می‌کنند. به عنوان مثال یک مجسمه دکوری ارزان از دیوار کوب گوزن جلوه ای خاص به دیوار خانه شما میدهد.

نمایشگاه روی دیوار

درست کردن یک نمایشگاه از دکوری ارزان در خانه، بهترین تکنیک برای رنگ و لعاب و جان دادن به یک فضای کوچک است. مثلا مجموعه ای از دکوری چوبی دست ساز و یا دکوری های فانتزی را به شکلی زیبا و منسجم روی دیوار نصب کنید. همین کار را با دکوری چوبی می‌توانید انجام دهید. از مجموعه‌ای از قاب‌ها با چهار چوب ساده استفاده کنید یا مخلوطی از وسایل پر نقش و نگار را بکار ببرید.

پارچه

پارچه های طرح دارو قالیچه های پر نقش و نگار و تابلو فرش های نفیس بر روی دیوار به نوعی حس ملابمت و نرمی را بر روی دیوار خانه ایجاد میکنند. رنگ و لعابی که این نوع دکوری ها به خانه میدهند بسیار منحصر به فرد و یکتا خواهند بود.

آینه

استفاده از آینه و شیشه بدلیل اینکه نور را منعکس میکنند باعث میشود تا فضای خانه بزرگتر و روشن تر به نظر آید. با آینه های با اندازه های مختلف اشکال گوناگون بر روی دیوار ایجاد کنید به طوری که با فضای خانه شما و همخوانی و تناسب داشته باشد.

نقاشی روی دیوار

استفاده از طرح ها و رنگ های مختلف بر روی دیوار باعث ایجاد هارمونی و طراوت در فضای خانه می شود. تفاوتی نمیکند که این طرح ها رو مستقیم بر روی دیوار ایجاد کنید از کاغذ دیواری و پوستر استفاده کنید و یا با تابلو این کار را انجام دهید در هر صورت فضای خانه خود را زیباتر و دلنشین تر کرده اید. اگر میخواهید از تابلو استفاده کنید طرح های هنری و سیاه سفید بسیار زیباتر و دل نشین تر هستند.

نظر خود را بنویسید

whatsapp