گل مصنوعی بنفش

گل مصنوعی شیپوری

گل مصنوعی شیپوری همراه با گلدان از جنس پلیمر با پایداری رنگ مقابل نور خورشید برای تزیین فضاهای مسکونی ، اداری و تجاری مناسب میباشد.

این محصول از برگ های کوچک و بزرگی با طول 10 تا 20 میلی متر با لبه های صاف تشکیل شده که در 6 ردیف در امتداد طولی 3 ساقه ضخیم و استوار قرار گرفته اند و ظاهری بسیار طبیعی به آن می بخشد.
ارتفاع تاج پوشش مدل شمشاد 10 تا 11 سانتی متر و قطر هر واحد تشکیل دهنده (گل) آن 5 سانتی متر است که حجم پوششی بسیار انبوه و متراکمی را پدید می آورد.
در انتها و نوک ساقه های این مدل هم یک گل نیلوفر صحرایی بنفش رنگ با جنس پارچه پی وی سی وجود دارد و ظاهری دوست داشتنی به آن می بخشد.
درون این گل 6 عدد پرچم باریک (اندام نر و گرده افشان) با ارتفاع 2.5 سانتی متر و ضخامت 1.5 میلی متر قرار گرفته اند. این پرچم ها، در نوک خود دارای یک بخش گرد و پهن هستند. به این ترتیب، پرچم ها در مرکز گل قرار می گیرند و ظاهر آن را بسیار طبیعی نمایان می کنند.
زیر گلبرگ، یک کاسبرگ کوچک با قطر 1.2 و ارتفاع 1 سانتی متر، با رنگ سبز و با 6 عدد برگچه قرار گرفته که گلبرگ ها را به ساقه متصل می کند.
طول گل های نیلوفر صحرایی در حدود 4 تا 4.5 سانتی متر و قطر هر گل نیز در حدود 4 تا 4.5 سانتی متر است.
دسته های برگ در این مدل، درون یک گلدان سفید و زیبا به شکل استوانه ای قرار دارند که در قسمت پایین باریک است و در بالا پهن می شود.
این گلدان توسط 3 عدد میله نگهدارنده پلاستیکی و یک قلاب در انتها، مستحکم به سقف متصل می شود. روی گلدان دسته های قرار دارد و از آن 3 ریسه بلند حاوی تعدادی دسته برگ به سمت پایین آویزان شده. دسته های برگ به کمک پین های مخصوصی بر روی ریسه ها نصب شده اند.
حجم ساقه و برگ و همچنین اندازه گلدان این محصول، به طور محسوسی کم تر از همین مدل با گل های صورتی است و حتی از مدل با گل سرخ هم کمتر است.

نصب گلدان آویز سقفی شمشاد گل شیپوری بنفش

این محصول را می توان به کمک پیچ قلاب دار به سقف نصب کرد. همچنین می توان به کمک میخ، پیچ و پین آن را به دیوار آویزان نمود.

نظافت و نگهداری

نظافت و شست و شوی گیاهان مصنوعی بسیار آسان است و غبار نشَسته بر روی آنها را می توان با فشار باد دستگاه های دمَنده و گردگیرهای پَر یا نخی تمیز نمود. شستشوی گیاهان مصنوعی توسط آب و مواد شوینده نیز با رعایت نکات اصولی مقدور می باشد. نظافت این مدل به دلیل داشتن بافت انبوه برگ های خمیده، به دقت و توجه بیشتری نیاز دارد.
دور نگهداشتن اجسام داغ و آتش از گیاهان مصنوعی نیز یکی از مهم ترین اصول مراقبتی به شمار می رود.

مشخصات

جنس
پلی اتیلن
ابعاد
ابعاد گلدان 12 سانتی متر
تعداد
36 عدد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp