کباب پز گازی پایه دار

کباب پز گازی پایه دار

کباب پز گازی پایه دار در ابعاد 50*60 سانتیمتر به ارتفاع 113 می باشد که در صورت نیاز میتوان سرخ کن و شعله نیز جهت گرم نگهداشتن غذا نیز به آن اضافه نمود.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلز
ارتفاع: 113 سانتی متر
ابعاد : 60 در 50
سایر : دارای پایه چرخ دار

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: matbakh132
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷,۷۴۰,۰۰۰ تومان

کباب پز گازی پایه دار

کباب پز گازی پایه دار یکی از کاربردی ترین لوازم و وسایل است که هم به صورت خانگی و هم در محل کار میتوان از آن استفاده کرد. استفاده ساده و راحت از آن سبب شده که این محصول در دسته پرفروش ترین تجهیزات خوراک پزی قرار بگیرد، استقبال بی نظیر از این کباب پز سبب شده تا برند های زیادی در زمینه طراحی و تولید آن فعالیت کنند.

برخی برند ها آپشن های متفاوتی به این محصول اضافه می کنند که باعث محبوبیت بیشتر آن می شود. عملکرد خاص و نصب بدون دردسر در تمامی مکان ها سبب شده که این کباب پز به یکی از پرفروش ترین لوازم خانگی تبدیل شود. برای مشاهده انواع کباب پز های مشابه می توانید به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه کنید.

کباب پز گازی پایه داد

بررسی ویژگی های کباب پز گازی پایه دار

در سال های اخیر به دلیل زندگی آپارتمان نشینی استفاده از منقل های سنتی برای کباب چندان ساده نیست و مشکلات خاص خود را به همراه دارد. کمبود جا یکی از معضل های بزرگ برای استفاده از منقل است و به نوعی باعث حذف انواع کباب از وعده های غذایی افراد شده است.

با وجود این مشکلات تولید کنندگان لوازم خانگی با طراحی انواع کباب پز های خانگی سعی کردند که این مشکل را تا حدودی برطرف کنند و موفق نیز شدند. کباب پز گازی پایه دار نمونه منحصر به فرد از یک منقل سنتی که با امتیازهای زیادی همراه است، در واقع این وسیله در ابعاد 60*50 سانتی متر و ارتفاع 113 سانتی متر تولید شده که جای بسیار کمی را به خود اختصاص می دهد؛ همچنین به واسطه گازی بودن، به زغال نیاز نخواهید داشت و در نهایت کباب بدون دود خواهید داشت.

از قابلیت های ویژه این محصول می توان به امکان افزودن سرخ کن و شعله نیز فراهم است که به واسطه آن می توانید غذا های دیگر را گرم نگه دارید. این قابلیت به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن بتوانید غذا های متنوعی را آماده  کنید. لازم به ذکر است که این محصول در طرح و رنگ مختلف به فروش می رسد و می توانید بر اساس سلیقه خود یکی از بهترین رنگ های آن را انتخاب نمایید.

کباب پز گازی چرخدار

خرید کباب پز گازی پایه دار

با توجه به ویزگی های عنوان شده، کباب پز گازی پایه دار یک انتخاب ایده آل برای محیط های خانگی، کاری است که به سادگی و بدون دردسر می توان آن را نصب و استفاده نمود. همانطور که عنوان شد این محصول وزن سبک و ابعاد مناسبی دارد و به دلیل قابلیت به کپسول گاز میتوان در زمان گردش و مسافرت نیز از مزایای آن بهره مند شد. قیمت مناسب و عملکرد فوق العاده کباب پز گازی پایه دار سبب شده تا افراد آن را با بسیاری از لوازم پخت و پز خانگی جایگزین کنند. اگر قصد خرید این کالا را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه کنید و پس از بررسی مدل های مختلف، بهترین مدل را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید 

مشخصات

ابعاد
ابعاد با ساید 50*115 ابعاد بدون ساید 60*50 ارتفاع 113
سایر توضیحات
قابل سفارش با سرخ کن و گرم کن
رنگ
قرمز، زرد و نقره ای
نظر های موجود
کباب پز گازی پایه دار
در
سلام کباب پز خیلی خوبی هست و خیلی راحت کباب رو پخت و آماده میکنه.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از اینکه فروشگاه اینترنتی خانه شما رو برای خرید انتخاب کردید. کباب پز گازی پایه دار قابلیت افزودن سرخ کن و پلو پز نیز دارد که در صورت نیاز میتونید از همین سایت اون ها رو تهیه کنید.

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp