کباب پز گازی دیواری

کباب پز گازی/ذغالی دیواری

کباب پز گازی دیواری در ابعاد 51*47*65 سانتیمتر
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلز
ابعاد : 51*47*65
سایر : مناسب برای آپارتمان و بالکن

وضعیت کالا: اتمام موجودی

کباب پز گازی/ذغالی دیواری

همان‌طور که میدانید یکی از غذاهای اصیل ایرانی کباب است. امروزه به دلیل افزایش آپارتمان‌نشینی، افراد برای پختن این غذای اصیل به دنبال کباب‌پزهای هستند که فضای کمی را اشغال کرده و از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد.

گفتنی است که کباب پز گازی/ذغالی دیواری هر دوی این ویژگی‌ها را باهم دارد. شما می‌توانید با خرید و نصب این باربیکیو در بالکن خانه‌تان یا سایر فضاها، به راحتی از آن استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن آشنا کردن شما با این محصول پرکاربرد، طریقه خرید و استفاده از آن را نیز به شما بیاموزیم.

کباب پز و باربیکیو دیواری

معرفی کباب پز گازی/ذغالی دیواری

این نوع کباب‌پزها جزو پرفروش‌ترین باربیکیوها به شمار می‌روند که خواهان زیادی دارند. با خرید این محصول افراد از مزایای زیادی برخوردار می‌شوند که با مطالعه بخش‌های بعدی متوجه آن خواهید شد. این نوع باربیکیوها تجهیزات و امکانات بیشتری نسبت به سایر کباب‌پزها دارند.

همان‌طور که از نام این وسیله پیداست، یک دستگاه دوکاره ذغالی و گازی بوده و دلیل قیمت زیاد آن نیز دقیقاً همین مورد است. در واقع با خریداری این محصول دوکاره، شما انگار با دادن هزینه واحد، دو نوع کباب پز تهیه کرده‌اید. پس قیمت هرچقدر هم بالا باشد برای شما از خرید جداگانه محصول، به‌صرفه‌تر است.

ویژگی‌های کباب پز گازی/ذغالی دیواری

یکی از ویژگی‌های بارز این نوع کباب پز که موجب شده افراد زیادی به خرید آن تمایل نشان دهند، تولید دود کمتر است. همچنین باربیکیو دیواری، جای کمی را اشغال کرده و افراد می‌توانند به راحتی آن را در دیوار نصب کنند. همین موارد هستند که این باربیکیو گازی/ ذغالی را برای استفاده در محیط‌های آپارتمانی بسیار مناسب کرده‌اند.

منبع سوخت بخش گازی این کباب پز گاز شهری است. همچنین این دستگاه قابلیت حمل نیز داشته و شما می‌توانید در سفرهای خود آن را به همراه برده و از ذغال برای روشن کردنش استفاده کنید. در این صورت از خطرهای احتمالی حمل کپسول گاز نیز در امان خواهید بود.

کباب پز و باربیکیو گازی / ذغالی دیواری

طریقه استفاده از کباب پز گازی/ذغالی دیواری

اغلب افراد طریقه استفاده از کباب پز گازی / ذغالی را می‌دانند ولی با نکات مهم آن آشنا نیستند. اگر شما اصول استفاده از این کباب پز دوکاره را بدانید، متوجه این خواهید شد که پختن انواع کباب در آن بسیار آسان‌تر از آن چیزی هست که فکرش را می‌کردید. همچنین با یادگرفتن این اصول، شما زمان کمتری را خرج طبخ غذا خواهید کرد.

تمیز کردن کباب پز، پس از هر بار استفاده از آن، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در طریقه استفاده از دستگاه باید به آن توجه داشته باشید. حتماً تا به حال در حین طبخ غذا برایتان پیش آمده که با دود زیاد و بوی نامطبوع غذا مواجه شوید. دلیل این بی بد و دود زیاد همین تمیز نکردن باربیکیو و چسبیدن مواد غذایی به میله‌ها و شعله‌های آن است.

توصیه ما به شما این است بعد از پایان پخت غذا، بخش‌های مختلف کباب پز را با استفاده از آب و صابون تمیز کنید. گفتنی است که برای تمیز کردن این وسیله، بهترین زمان مدتی پس از خاموشی و از دست دادن حرارت اولیه می‌باشد.

خرید کباب پز گازی/ذغالی دیواری

شما می‌توانید این کباب پز دوکاره و پرکاربرد را از سایت خانه شما در ابعاد 51*47*65 سانتیمتر و رنگ‌بندی متنوع قرمز، زرد و نقره‌ای تهیه کنید. پس همین حالا سفارش خود را ثبت کرده و حداکثر تا 7 روز دیگر کباب پز گازی / ذغالی دیواری را در درب منزلتان تحویل بگیرید.

باربیکیو دیواری تاشو

مشخصات

ابعاد
51*47*65
سایر توضیحات
قابل استفاده بصورت گازی و ذغالی
جنس بدنه
فلزی
رنگ
قرمز، زرد و نقره ای
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp