کباب پز گازی پارسیان

کباب پز پارسیان

کباب پز پارسیان با طراحی فوق العاده در 5 سایز از جنس چدن، فلز و چوب مناسب برای حیاط ، تراس، آشپزخانه ها و رستوران ها با ضمانت 1ساله وخدمات پس از فروش 2 ساله، قابل سفارشی سازی ثبت و سفارش تنها در خانه شما
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : چدن، فلز و چوب
مدل ها : گازی و ذغالی
ارتفاع : 120 سانتی متر
سایر : ضمانت 1 ساله و خدمات پس از فروش 2 ساله

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: bar505R
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان

باربیکیو پارسیان

باربیکیو و یا کباب پز از محصولاتی بسیار کاربردی و پر طرفداری است که مناسب تراس ها باغ ها و رستوران و غیره می باشد که می تواند به راحتی امکان یک ضیافت و یا مهمانی خوش طعم و مزه و سالم را برای شما پدید آورد.

باربیکیو پارسیان

آشپزی با این دسته از باربیکیوها بسیار لذت بخش و آسان است و لذت جمع شدن خوانواده و دوستانتان را در فضای باز دو چندان خواهد کرد.

کباب پز پارسیان

با طراحی بدنه فوق العاده از جنس چدن و فلز و چوب قابل سفارش در دو رنگ مشکی چرمی و مشکی کروکودیلی (رنگ ها کوره ای 700 درجه می باشند یعنی کاملا ضد زنگ و رنگ پریدگی) دارای درب های کروی و غیره می باشد.

در 5 سایز:

  • 50
  • 60
  • 70
  • 80
  • 90

این باربیکیو قابل سفارش در دو مدل گازی و ذغالی می باشد که با توجه به محیط و فضای قرار گیری می توانید مدل مورد نظر خورد را سفارش دهید.

باربیکیو گازی پارسیان

همچنین این محصول دارای یک سال ضمانت و دو سال خدمات پس از فروش می باشد که در رده خودش یک امتیاز بحساب می آید و بگونه ای مشتری را از خرید خود مطمئن می کند.

لازم به ذکر است در صورت سفارش باربیکیو گازی می توانید به صورت ذغالی هم استفاده کنید.

شما می توانید این محصول را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید و از خرید خود لذت کافی را برده و اوقات خوشی را در کنار خانواده داشته باشید.

مشخصات

ارتفاع
120سانتی متر
سایر توضیحات
دارای دو مدل گازی و ذغالی
سایر توضیحات
دارای گاز پلوپز استاندارد
دارای پایه های چرخ دار مقاوم
دارای صفحه گازی چدنی
دارای استیک پز
دارای پایه های کابینتی
مکان اضافه نمودن صفحه سرخ کن ، بن ماری و پلوپز
دارای درب های کروی و دودکش
استفاده از با کیفیت ترین شیرهای گازی
امکان تبدیل باربیکیو گازی به ذغالی
جنس بدنه
چدن و فلز و چوب
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp