چراغ مطالعه پایه فلزی

چراغ مطالعه مدرن

چراغ مطالعه با پایه فلزی و رنگ مقاوم بهمراه نگبندی متنوع
______
مشخصات فنی :
جنس : فلز
رنگ: کوره ای مقاوم
ارتفاع : 40 سانتی متر

چراغ مطالعه مدرن

چراغ مطالعه مدرن نمونه منحصر به فرد از تجهیزات مهم و کاربردی برای هر اتاق کار به شمار می آید. این تجهیزات شیک و لوکس در رنگ بندی های متنوع به بازار عرضه می شود از این رو می توانید بنا بر سلیقه و هارمونی رنگی محیط بهترین نمونه آن را خریداری نمایید. استقبال بی نظیر از چراغ مطالعه مدرن سبب شد تا برند های زیادی در زمینه طراحی و تولید آن فعالیت کنند، برای مشاهده جدید ترین مدل های این تجهیزات می توانید به وب سایت خانه شما مراجعه نمایید.

بررسی ویژگی های چراغ مطالعه مدرن

امروزه طراحی و دیزاین محیط های کاری و مسکونی بسیار حائز اهمیت هستند، در واقع افراد سعی میکنند با بکارگیری جدیدترین مدل های روز دنیا؛ توجه ارباب رجوع را جلب کنند. چراغ مطالعه مدرن یکی از حرفه ای ترین تجهیزات روشنایی هستند که به واسطه داشتن طراحی بسیار ساده و لوکس یک انتخاب ایده آل برای دکوراسیون های مدرن و تلفیقی به شمار می آیند.

رنگ بندی فوق العاده این محصول به شما اجازه می دهد تا بتوانید آن را در دکوراسیون های مختلف بکار ببرید، رنگ های طلایی، سفید، کروم و مشکلی که قابلیت ست کردن با هر نوع دکوراسیون و رنگ های مختلف را دارد. گفتنی است که جنس فلزی چراغ مطالعه مدرن مقاومت آن را در برابر ضرفه افزایش می دهد، همچنین به سادگی می تواند آن را گرد گیری نمایید.

چراغ مطالعه مدرن

طراحی بسیار لوکس و خاص چراغ مطالعه مدرن با تنوع رنگی متفاوت سبب شده که بتوان از این محصول در دکوراسیون های تجملاتی کلاسیک نیز استفاده کرد و آن را با سایر وسایل و لوازم نیز ست نمود. سادگی و ظرافت این کالا به واسطه داشتن شکل ظاهری بسیار مدرن و شیک دلیل محبوبیت و پرطرفدار بودن آن است.

این مدل از چراغ مطالعه در با ارتفاع 40 سانتی متر طراحی شده و به همین دلیل قضای زیادی را اشغال نمی کند. داشتن یک پایه با قابلیت گردان به شما این امکان را می دهد تا بتوانید نور آن را در دامنه گسترده تری حرکت دهید. البته که طول سیم 180 سانتی متری آن نیز اجازه حرکت دادن در فواصل بیشتر را فراهم می نماید.

جمع بندی

چراغ مطالعه مدرن در دسته جدیدترین مدل های چراغ مطالعه قرار میگیرد که به واسطه داشتن ویژگی های منحصر به فرد و ظاهر کاملا مدرن و لوکس به یکی از پرفروش ترین محصولات فروشگاه خانه شما تبدیل شده است. این محصول فوق العاده به واسطه داشتن دوام و مقاومت عالی انتخاب ایده آل برای محیط های کاری، اتاق مطالعه، کتابخانه و غیره به شمار می آید.

علاوه بر کیفیت و ظاهر بی نظیر این محصول، قیمت بسیار مناسب آن دلیل دیگر محبوبیت این محصول به شمار می آید و شما میتوانید مدل های مختلف آن را در رنگبندی های متنوع انتخاب و خریداری نمایید. اگر قصد خرید چراغ مطالعه مدرن را دارید می توانید با مراجعه به سایت خانه شما با ویژگی و کاربرد های بیشتر این محصول آشنا شوید؛ خانه شما مرجع بزرگی از انواع لوازم و تجهیزات مورد نیاز خانه و محیط کاری است.

 

مشخصات

ارتفاع
40 سانتی متر
جنس
فلزی
طول سیم
180 سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp