چراغ مطالعه طرح لوکس

چراغ مطالعه طرح لوکس

چراغ مطالعه طرح لوکس طرح مخروطی در رنگ های طلایی، زیتونی، کروم (استیل) و مشکی نور دهی نقطه ای فوق العاده مناسب جهت مطالعه و نور پردازی مناسب میز کار شما می باشد.
______
مشخصات فنی :
ارتفاع: 40 سانتی متر
جنس بدنه : فلزی

چراغ مطالعه طرح لوکس

از مهم ترین نکاتی که افراد در زمان مطالعه باید به آن توجه داشته باشند تامین نور مناسب برای مطالعه است فرقی ندارد روز باشد یا که شب، نور مناسب می تواند از الزامات اصلی در زمان مطالعه  به حساب  آید.

نور کافی می تواند تمرکز شما را در زمان مطالعه به میزان قابل توجهی افزایش دهد از این رو خرید چراغ مطالعه طرح لوکس می تواند برای شما گزینه ای مناسب به حساب آید.

انتخاب چراغ خواب مناسب به شرایط و سلیقه شخصی شما کاربران عزیز بستگی دارد و درصورتی که در زمان خرید این تجهیزات روشنایی نهایت دقت خود را به کار ببرید می توانید از مزایای بی شماری که این تجهیزات دارند استفاده کنید.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با چراغ مطالعه طرح لوکس در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم و شما را با این تجهیزات روشنایی آشنا کنیم. اگر تمایل دارید چراغ مطالعه طرح لوکس را خریداری کنید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

چراغ مطالعه طرح لوکس

این روزها بیشتر منازل حالتی آپارتمانی دارند و معمولا تک یا دو اتاق دارند که همین امر مطالعه را برای افراد در طول شب مشکل می کند زیرا میز مطالعه درون اتاق خواب قرار می گیرد که این فضا بیشتر محل استراحت است و بنابراین نمی توان در آن لامپ را روشن کرد چرا که می تواند خواب دیگر افراد در اتاق تاثیر منفی داشته باشد بنابراین  بهترین گزینه برای این مواقع می توان به استفاده از چراغ مطالعه اشاره کرد که می تواند نور مورد نیاز را برای محیط شما رفراهم کند و شما بدون دغدغه خاطر این محصولات را خریداری کنید.

ویژگی های چراغ مطالعه طرح لوکس

  • از بارزترین مشخصات این محصول می توان به نور و رنگ مناسب آن اشاره کرد که چشم را خسته نمی کند و شما به راحتی می توانید به مطالعه خود  ادامه دهید.
  • برای این محصول پایه ای با ارتفاع استاندارد تعبیه شده است.
  • شما می توانید گردانی آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید.
  • با توجه به مزایای بسیاری که این محصول دارد می توان با کمک آن برای خواندن، نوشتن و غیره استفاده کرد.

مشخصات فنی

  • ارتفاع : 40 سانتی متر
  • جنس، چراغ مطالعه طرح لوکس فلزی می باشد.
  • طول سیم ، 180 سانتی متر
  • جنس شید ، پارچه لمه گلس(شاین)، مخمل خارجی می باشد.

بسیاری از افراد هدف خود را از خرید چراغ مطالعه تامین نور مورد نیاز برای محیط عنوان کرده اند و در صورتی که این محصولات را به درستی انتخاب کنید می تواند بر راندمان کاری شما تاثیر مثبتی داشته باشد.

چراغ مطالعه طرح لوکس ظاهری زیبا و شیک دارد و در رنگ هایی چون مشکی، طلایی، زیتونی و کروم طراحی شده است که علاوه بر زیبایی می تواند نور مورد نیاز را برای شما تامین نماید.

شما کاربران عزیز می توانید برای خرید چراغ مطالعه طرح لوکس به کارشناسان فروش در مجموعه خانه شما ارتباط برقرار کنید ‏و این محصول را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت خریداری نمایید.‏

مشخصات

ارتفاع
40 سانتی متر
جنس
فلزی
طول سیم
180 سانتی متر
جنس شید
پارچه لمه گلس(شاین)، مخمل خارجی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp