پرده پنجره کودک هیولای ژله ای

پرده پنجره کودک هیولای ژله ای

پرده پنجره کودک هیولای ژله ای با رنگ بندی بی نظیر و با کیفیت رنگ بالا، این پرده از جنس کتان هازان به صورت 2 تکه بوده و جلوه ای رویایی به اتاق کودک شما خواهد داد.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: B171
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان

انتخاب پرده ی مناسب برای اتاق خواب کودک از عواملی مهم و کلیدی است و باید با وسواس خاصی انتخاب شوند. پرده های رنگی با تم های مختلف و کارتونی بسیاری در بازار وجود دارند ولی چیزی که حائز اهمیت می باشد این است که پرده ای با کیفیت از نظر رنگ و جنس انتخاب کنید. پرده ای که برای اتاق کودکتان انتخاب می کنید می بایست نوری مناسب را از خود عبور دهند (نه نور زیادی مثل پرده های حریر و نه نور کم مثل پرده های مخمل) چرا که کودک شما باید شب و روز و آفتاب را با همه حواس خود در هر سنی درک و لمس کند و این حس باعث بالا رفتن ادراک و حواس کودک شما خواهد شد. و همچنین آرامش بیشتری را در خواب خود و ساعات بازی خود در اتاق خواهد داشت.

پرده پنجره کودک هیولای ژله ای به صورت 2 تکه در ابعاد 140 در 280 سانتی متر و از جنس کتان هازان می باشد.  کتان هازان به دلیل فشردگی بالا در بافت (به اصطلاح ریز بافت) ضخامت و عمر بالایی دارد و عایق نوری نورمال تری نسبت به پارچه های دیگر موجود در بازار است نور مناسب و به اندازه را به اتاق وارد می کند. در بافت پرده کتان هازان الیاف طبیعی ۶۰ تا ۷۰ درصد و الباقی الیاف مصنوعی است، دلیل استفاده از الیاف مصنوعی ایجاد درخشندگی برای جلوه بیشتر طرح چاپ شده روی پرده می باشد. از دیگر مزایای استفاده از پرده های هازان شست و شوی آسان و راحت این پرده هاست. پس اگر میخواهید پرده ای با کیفیت و زیبا برای اتاق فرزند دلبتان تهیه کنید بهترین انتخاب برای شما پرده های هازان خواهند بود. 

مشخصات

تعداد پارچه
2 عدد
میل پرده
ندارد
سایر توضیحات
قابلیت نصب آسان - جنس کتان با قابلیت شست و شو
ابعاد
140*280 سانتی متر
گارانتی
ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی
جنس پرده
کتان هازان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp