پرده طرح سورخپوست

پرده طرح سرخپوست

پرده طرح سورخپوست از بهترین متریال با طرح های متنوع و بسیار شیک قابلیت شستشوی آسان و ضمانت رنگ (پرده از جنس کتان هازان) بهترین پارچه مناسب پرده می باشد.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: p146
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

اگر میخواهید با هزینه کم تر بیشترین تغییر را در فضای خانه خود ایجاد کنین، میتوانید این کار را تنها با تغییر پرده ایجاد کنین. پرده ها در هر اتاقی از عناصری هستند که بیشترین تاثیر را در دکوراسیون اتاق شما دارند سپس رنگ دیوار ها و مجسمه ها و تابلو ها هستند که به چشم می آیند.

 

پرده طرح سرخپوست در ابعاد 140*280 سانتی متر و از جنس کتان هازان می باشد. کتان هازان به دلیل فشردگی بالا در بافت (به اصطلاح ریز بافت) ضخامت و عمر بالایی دارد و عایق نوری نرمال تری نسبت به پارچه های دیگر موجود در بازار است نور مناسب و به اندازه را به اتاق وارد می کند. در بافت پرده کتان هازان الیاف طبیعی ۶۰ تا ۷۰ درصد و الباقی الیاف مصنوعی است، دلیل استفاده از الیاف مصنوعی ایجاد درخشندگی برای جلوه بیشتر طرح چاپ شده روی پرده می باشد. از دیگر مزایای استفاده از پرده های هازان شست و شوی آسان و راحت این پرده هاست.

 

مشخصات

ابعاد
140*280 سانتی متر
سایر توضیحات
قابلیت نصب آسان - جنس کتان با قابلیت شست و شو
جنس پرده
کتان هازان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp