هفت سین سفالی

ست هفت سین سفالی

ظروف هفت سین ویژه نوروز
______
مشخصات فنی:
جنس : سفال
رنگ: سفید و آبی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: SD013
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

ست ظروف هفت سین سفالی

عید نوروز سنتی دیرینه که نشانگر سالی نو در ایران و پهن کردن سفره هفت سین از معروفترین مراسم آن است.  چیزی تا لحظه تحویل سال نو باقی نمانده، اگر تاکنون فکری به حال چیدمان سفره هفت سین خود نکرده‌اید با ما همراه شوید تا شما را با ست هفت سین سفالی آشنا کنیم.

ویژگی ست هفت سین سفالی

در روزهای پایان سال در کنار شلوغی بازار خرید هر یک از وسایل سفره هفت سین به‌صورت جداگانه کار بسیار دشواری است، غافل از اینکه در بسیاری از مواقع ترکیب رنگ و جنس وسیله‌های انتخابی در کنار هم هماهنگی نداشته و نتیجه کار بی‌نظمی در چیدمان سفره ایجاد می‌کند.

امروزه ایرانیان با ساخت ست کاملی از ظروف، آینه و شمعدان سفره‌های هفت سین را چنان هوشمندانه طراحی کرده و هنر دست خود را در کل دنیا به نمایش می‌گذارند. برای انتخاب جدیدترین ست برای سفره هفت سین بهتر است سری به فروشگاه خانه شما بزنید و خرید خود را در کوتاهترین زمان انجام دهید.

مردم ایران با احترام به سنت‌ها و فرهنگ ‌و هنر از تنوع در رنگ و طرح‌های مختلف ست‌ سفالی استقبال گرمی داشته‌اند. ست‌های هفت سین سفالی در مدل‌ها و با ترکیب رنگ‌های مختلف ساخته شده تا زینت‌بخش سفره‌های هفت سین ایرانیان باشند.

ظروف هفت سین سفالی

مشخصات ست هفت سین سفالی

ست هفت سین سفالی به‌شدت خلاقانه و الهام گرفته از ظروف سفالی قدیمی طراحی شده است. پیاله‌های پایه‌دار این ست زیبا ترکیبی از رنگ‌های آبی، فیروزه‌ای، سفید و طلایی هستند. درون پیاله‌ها سفید رنگ‌آمیزی شده است تا محتوای سفره هفت سین به‌وضوح قابل‌مشاهده باشد و برای چیدمان کار را برای شما آسان می‌کند.

وجود کاسه‌ای بزرگ در این ست چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود می‌کشاند. بانوان خوش‌سلیقه از این کاسه بزرگ هر کدام با‌هنر و سلیقه خود برای سیب‌های سفره هفت سین، به‌جای تنگ ماهی و بنا بر مد امسال برای غلتاندن پرتقال در آب استفاده می‌کنند.

همراهی دوپایه شمعدان با طرحی هماهنگ با پیاله‌ها کامل‌کننده سفره هفت سین و جذابیت خاصی به این ست بخشیده است. با انتخاب این ست زیبا یک سفره سنتی با ظروفی سفالی خواهید داشت که برای تهیه دیگر آیتم‌های سفره هفت سین به‌راحتی به نتیجه می‌رسید.

مزایای خرید ست هفت سین سفالی

با خرید ست سفالی برای سفره هفت سین در واقع یک سرویس از ظروفی را در اختیار دارید که می‌توانید 7 نماد سفره نوروز را در کنار هم قرار دهید. این ست زیبا با استفاده از رنگ طلایی شاین دار در ترکیب رنگی خود آن را در دسته جذاب‌ترین کالکشن عید امسال قرار داده است.

با وجود ست‌های مختلف هفت سین که قیمت‌هایی نسبتاً بالا دارند قدرت خرید را برای بسیاری از علاقه‌مندان به چیدمان جدید کاهش داده است؛ پس با انتخاب ست سفالی مجموعه ما با قیمتی مناسب سفره‌ای خاص را خواهید داشت.

ست سفالی هفت سین موجود در فروشگاه جزو اکسسوری‌های لوکس از هنرکده ایرانیان به سفره حس نوستالژی بودن را القا می‌کند. وجود شمعدان‌های بلند در کنار پیاله‌های پایه‌دار ظاهر سفره را شکیل‌تر به نمایش می‌گذارد. فرصت را از دست ندهید و قبل از اتمام موجودی انبار این ست را در سبد خرید خود قرار دهید.

مشخصات

جنس
سفال
سایر توضیحات
شامل آینه و شمعدان و پایه
رنگ
سفید آبی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp