متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
حفاظ فلزی دیوار

نرده دیوار شاخ گوزنی ارتفاع 70 سانتیمتر

نرده شاخ گوزنی در تراکم های مختلف و با وزن تقریبی هر 2 متر 11 کیلوگرم می‌باشد. قیمت درج شده به ازای یک متر طول می باشد.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 70 تا 120 سانتی متر
جنس بدنه: فلز
سایر : قابل سفارش با تراکم بالا

نرده دیواری شاخ گوزنی

خیلی وقت ها پیش آمده است که خانه شما مورد سرقت قرار گرفته و باعث شده در منزل خودتون هم احساس امنیت نکنید.یا حتی ممکن است گاهی اوقات بخواهید ویلا یا خانه ی خودتون رو با خیال راحت بدون این که نگران سارقین باشید ترک کنید. حفاظ های روی دیوار وسیله ای هستند برای حفظ ایمنی ویلا ،حیاط ،خانه و هر مکانی که نیاز به امنیت بالا داشته باشد.

این نوع محافظ های ساختمانی بر اساس نیاز مصرف کننده طراحی شده و در ابعاد و اندازه های مختلف این امکان را به شما میدهند که برای هر جا با هر متراژ یا کاربری،مورد استفاده و رضایت خریداران واقع شوند.

نرده فلزی شاخ گوزنی

تنوع درطرح، رنگ و اندازه ی حفاظ های دیوار انتخاب های زیادی را در هنگام خرید به شما میدهد. ما در ادامه شما را با نکات مهم هنگام خرید، انواع نرده کشی دیوار، تنوع حفاظ های ساختمانی آشنا خواهیم کرد.

 نکاتی که باید در هنگام خرید حفاظ دیوار بدانیم

  1. از آنجایی که این حفاظ ها در انواع متنوعی ساخته شده اولین نکته ای که باید هنگام خرید به آن توجه کنید نوع کاربری مورد نظر برای نرده کشی است.
  2. این نکته را در نظر بگیرید که این نرده ها دارای تراکم مختلفی هستند و در هر کدام ممکن است فاصله ی میله های عمودی با هم متفاوت باشد پس با توجه به نیاز خود محافظی را انتخاب کنید که بیشترین کارایی را برایتان داشته باشد. برای انتخاب تراکم به 2 شاخص باید توجه کرد. 
  • تراکم طولی : تعداد نرده ها در طول 2 متر که می تواند از 6 شاخه الی 13 شاخه باشد.
  • تراکم عرضی : تعداد نرده‌ها در عرض که می تواند 4 یا 6 عدد باشد.
  • قیمت درج شده به ازای یک متر طول می باشد.

نرده فلزی شاخ گوزنی

3.ارتفاع حفاظ های ساختمانی با هم متفاوت است. پس شما این امکان را دارید که با خیال راحت و برحسب نیاز خودتان انتخابی مناسب را برای مکان مورد نظرتان داشته باشید.

جنس حفاظ های دیوار

حفاظ های ساختمانی از جنس فولاد هستند.همانطور که میدانید فولاد یکی از مصالح ساختمانی مقاوم و با دوام است که به دلیل بالابودن استحکام مورد استفاده سازندگان قرار گرفته.پس این یک نکته ی مثبت برای انتخاب این نرده ها جهت حفاظت میباشد.

نرده دیوار مدل شاخ گوزنی: یکی ازبهترین انواع حفاظ های دیوار، نرده دیوار شاخ گوزنی ازجنس فولاد میباشد که خود در انواع و رنگ‌بندی متنوعی ساخته میشود.

مشخصات نرده دیوار مدل شاخ گوزنی

اگر به دنبال یک نرده دیوار با امنیت و کیفیت بالا هستید، نرده دیوار شاخ گوزنی یک مدل مناسب برای شما است. این نوع محافظ نسبت به محافظ های دیگر دارای تراکم میله ی بیشتری می باشد که طبیعتا امنیت باتری را به همراه دارد.

نرده دیواری فلزی شاخ گوزنی
-این نوع نرده دیوار در ضخامت های مختلفی طراحی شده که هرکدام ظاهری متفاوت با یکدیگر دارند و این تنوع انتخاب های زیادی را به شما درهنگام خرید میدهد.

-شما میتوانید با توجه به سلیقه و رنگ دیوار مورد نظرتان رنگ‌بندی مورد دلخواه خودتان را هنگام خرید انتخاب کنید.

-همچنین ارتفاع نرده دیوار شاخ گوزنی بسته به نیاز شما قابل سفارش می باشد و میتوانید بین 70 تا 120 سانتی‌متر با توجه به ضریب امنیتی دلخواه نرده حفاظتی مناسب را خریداری کنید.

در یک نگاه میتوان گفت با توجه به تمام نکات ذکرشده اعم از تراکم زیاد شاخه های نرده، تنوع در رنگ، امکان انتخاب ارتفاع مناسب، و همچنین تنوع در تعداد شاخه ها،  نرده دیوار مدل شاخ گوزنی مدل مناسبی برای ایمنی ساختمان ها می باشد.

مشخصات

ارتفاع
قابل سفارش از 70 تا 120 سانتی متر
تراکم عرضی و طولی
تراک در عرض تا 6 شاخه<br/> تراکم در طول تا 13 شاخه
رنگ
سفید، مشکی و قهوه ای تیره
whatsapp