میز تلویزیون MDF ترک

میز تلویزیون MDF ترک سایز 210 908

میز تلویزیون MDF ترک با طراحی زیبا در ابعاد مناسب با بدنه محکم و مقاوم در فروشگاه اینترنتی خانه شما.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 44 سانتی متر
طول : 210 سانتی متر
عرض : 45 سانتی متر
تعداد کشو : دو عدد وکیومی
سایر توضیحات : قابلیت تغییر سایز ندارد
جنس بدنه : ام دی اف ترک هایگلاس

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 908
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۹,۲۰۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون MDF ترک سایز 210

میز تلویزیون MDF ترک سایز 210 یکی از زیباترین و ساده‌ترین محصولاتی است که شما می‌توانید برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک از آن استفاده نمایید. سادگی در طراحی و کاربردی بودن این محصول امری است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

کشوها به صورت مگنتی طراحی شده است که جلوه بصری کار را با حذف دستگیره ها بیشتر کرده است، این میز تلویزیون فقط در رنگ مشکی قابل سفارش می باشد. این کالا در طول 210 سانتی‌متر، ارتفاع 44 سانتی‌متر و عرض 45 سانتی‌متر تولید می شود و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته شده است.

این میز تلویزیون دارای دو عدد کشو وکیومی می باشد که به صورت مگنتی طراحی شده که باز و بسته شدن آن به راحتی انجام می شود، هم چنین دو طبقه برای قرار دادن لوازم برقی نیز در این کالا طراحی شده است.

میز تلویزیون جدید ام دی اف ترک

نحوه ارسال

فروشگاه اینترنتی خانه شما به سراسر کشور ارسال دارد و تحویل محصولات درب منزل شما می باشد. نحوه ارسال برای شهرستان توسط باربری و برای تهران توسط پیک ویژه خانه شما می باشد، هزینه ارسال برای تهران با توجه به سقف خرید انجام شده رایگان و برای شهرستان ها به عهده مشتری می باشد.

میز تلویزیون جدید ام دی اف سایز 210

مشخصات

جنس بدنه
MDF ترک هایگلاس
طول
210 سانتی‌متر
عرض
45 سانتی‌متر
ارتفاع
44 سانتی‌متر
تعداد کشو
دو عدد وکیومی
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
قابلیت تغییر سایز ندارد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp