متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
میز تلویزیون

میز تلویزیون LCD و LED کد MT007

میز تلویزیون MT007 با طراحی مدرن و بسیار شیک خود میتواند فضای تیوی روم شما را دلپذیر مدرن و جذاب نماید این میز از چوب mdf با وزن 50 کیلوگرم میباشد با دو کشو و سه طبقه کنسول

(اختیاری)

وضعیت کالا: اتمام موجودی

میز تلویزیون MT007  با طراحی مدرن و بسیار شیک خود میتواند فضای تیوی روم شما را دلپذیر مدرن و جذاب نماید این میز از چوب mdf با وزن 50 کیلوگرم میباشد با دو کشو و سه طبقه کنسول مناسب تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی میباشد و برای گیرنده دیجتال و کنسول بازی و ضبط و... فضای کافی دارد کیفیت کار این محصول باتوجه به قیمت بسیار بالا است که به نوعی این محصول محصولی بی رقیب میباشد.

همگی ما هنگام خرید میز تلویزیون، سوالاتی نسبتا مشخص به ذهنمان خطور می‌کند. 

  • سایز مناسب برای میز تلویزیون ما چقدر است؟
  • چه رنگ میز تلویزیونی مناسب دکوراسیون خانه ما است؟
  • مناسب ترین جنس میز تلویزیون چیست؟

 

سایز میز تلویزیونی چقدر باشد؟

شاید این سوال را بتوان اولین و مهم‌ترین سوال دانست، حتما هنگام انتخاب میز تلویزیون فاصله ی بین پایه های تلویزیون خود را اندازه گیری تمایید. فاصله ی 10 سانتیمتری از حاشیه ی تصویر تا لبه ی میز جلوه ی زیبایی به سالن نشیمن شما میدهد.

جنس و سبک میز تلویزیون مورد علاقه‌ام چیست؟

در یک تقسیم بندی ساده، میزهای تلویزیونی به دو نوع چوبی و شیشه ای تقسیم می‌شوند. البته می‌توان این تقسیم بندی را بیشتر از این هم ادامه داد، میزهای چوبی ساخته شده از نئوپان، میزهای ام دی اف، میزهای وکیوم و میزهای ترکیبی چوب و شیشه، انواع دیگری از سبک های میزهای تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.

شما عزیزان میتوانید به راحتی در سایت خانه شما , میزتلویزیون مناسب برای سالن نشیمن خود را به قیمت کارخانه ی تولیدی خریداری نمایید و رنگ دلخواه خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن همکاران ما کالای مورد نظر را درب منزل تحویل دهند.

مشخصات

جنس بدنه
MDF
پایه
دارد
وزن
50 کیلوگرم
جنس بدنه
MDF ضد خش
ابعاد
طول 150 عرض 40 ارتفاع 40 سانتی متر
جنس پوشش
وکیوم و ملامینه
تعداد کشو
2 عدد
whatsapp