میز تلویزیون هایگلاس

میز تلویزیون هایگلاس

میز تلویزیون هایگلاس قابل سفارش در دو رنگ با بدنه محکم و مقاوم با ابعاد استاندارد مناسب برای تمام دکوراسیون ها در فروشگاه اینترنتی خانه شما.
______
مشخصات فنی :
ارتفاع : 50 سانتی متر
عرض : 40 سانتی متر
طول : 160 سانتی متر
نوع شیشه : ویسکوزیت
جنس بدنه : ام دی اف ترک هایگلاس
سایر توضیحات : مناسب برای تلویزیون های 37 تا 49 اینچ

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 201160
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷,۳۰۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون هایگلاس

میز تلویزیون هایگلاس با طراحی شیک و زیبا مناسب برای دکوراسیون های مدرن در دو رنگ مشکی سدیر و سفید که برای تمامی دیزاین ها مناسب می باشد، جنس بدنه این میز MDF ترک هایگلاس است که بر روی میز از شیشه استفاده شده است که از جنس ویسکوزیت می باشد که دارای کیفیت بالایی می باشد.

این میز تلویزیون همراه با دو کشو و دو طبقه برای قرار دادن وسایل دیجیتالی طراحی شده است، این کالا در ارتفاع 50، عرض 40 و طول 160 سانتی متر ساخته می شود و مناسب برای تلویزیون های 37 الی 49 اینچ می باشد. همچنین دارای دو سال گارانتی که هنگام خرید از سایت به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد.

خرید از فروشگاه اینترنتی خانه شما

فروشگاه اینترنتی خانه شما دارای نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) از وزارت معدن و تجارت می باشد همچنین امکان مرجوعی در صورت وجود مغایرت را برای مشتریان خود قرار داده است تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

نحوه ارسال

فروشگاه اینترنتی خانه شما به سراسر کشور ارسال دارد و تحویل برای تهران و شهرستان درب منزل می باشد، سفارشات برای شهرستان با باربری و برای تهران با پیک ویژه خانه شما ارسال می شود.

میز تلویزیون سفید هایگلاس

مشخصات

طول
160سامتی متر
ارتفاع
50سانتی متر
عمق
40سانتی متر
جنس بدنه
MDF ترک هایگلاس
گارانتی
2 ساله
نوع شیشه
ویسکوزیت
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
مناسب برای
37 تا 49 اینچ
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp