میز تلویزیون تمام چوبی

میز تلویزیون تمام چوبی

میز تلویزیون تمام چوبی با طراحی خاص و زیبا مناسب برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک در فروشگاه اینترنتی خانه شما.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 44 سانتی متر
طول : 180 سانتی متر
عرض : 40 سانتی متر
گارانتی : 2 سال
تعداد کشو : دو عدد کشو مگنتی
سایر توضیحات : مناسب برای تلویزیون های 49 الی 65 اینچ
جنس بدنه : ام دی اف ترک هایگلاس

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 179190
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۹,۳۵۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون تمام چوبی

میز تلویزیون تمام چوبی با طراحی بسیار جذاب و زیبا با سبکی مدرن و در عین حال اصیل، تمامی لبه ای این میز زیبا کاملا فارسی بر می باشد، جنس این میز تلفیقی از هایگلاس، ام دی اف و شیشه می باشد، دارای 2 کشو مگنتی و محل قرارگیری دو دستگاه دیجیتال نیز به زیبایی تعبیه شده، این میز جنس بدنه بسیار مقاوم و محکمی دارد همچنین دارای 2 سال گارانتی می باشد.

مشخصات فنی کالا

این میز زیبا به طول 180 سانتی متر و ارتفاع 44 سانتی متر و عمق 40 ساخته می شود که مناسب برای تلویزیون های 49 الی 65 اینچ می باشد(جنس هایگلاس mdf در  قسمتی که پوشش  پلکسی گلاس دارد دارای خاصیت ضد آب می باشد)

میز تلویزیون تمام چوبی

رنگ مشکی بعنوان رنگ اصلی در بدنه و در لبه های بالا و پایین میز از رنگ طلایی بعنوان حاشیه، برای جلوه بیشتر استفاده شده است که این رنگ در پایه های چوبی این میز نیز مشاده می شود. روی میز از شیشه با کیفیت استفاده شده است که علاوه بر زیبایی آن جلوی خط و خش بر روی صفحه میز را جلوگیری می کند.

وجود دو کشو در دو طرف میز بدون دستگیره و دو طبقه در قسمت میانی میز می تواند نیاز شما را بعنوان یک میز تلویزیون برطرف نماید.

هزینه و نحوه ارسال

فروشگاه اینترنتی خانه شما به سراسر کشور ارسال دارد و تحویل کالا درب منزل است، ارسال برای شهرستان ها توسط باربری و برای تهران با پیک ویژه خانه شما انجام می شود هزینه ارسال برای شهرستان ها به صورت پسکرایه می باشد و پرداخت آن در منزل به عهده مشتری است اما برای تهران با توجه به سقف خرید انجام شده رایگان می باشد.

 

مشخصات

ارتفاع
44سانتی متر
عمق
40سانتی متر
جنس بدنه
MDF ترک هایگلاس
طول
180 سانتی‌متر
گارانتی
2 ساله
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
تعداد کشو
2 عدد کشوی مگنتی
مناسب برای
تلویزیون های 49 الی 65 اینچ
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp