میزتلویزیون چوبی ام دی اف

میزتلویزیون چوبی ام دی اف

میزتلویزیون چوبی ام دی اف قابل سفارش در سه رنگ، از جنس چوب هایگلاس و ام دی اف است. لازم به ذکر است روی این میز زیبا شیشه وسکوزیت طراحی شده که جلا و جلوه این میز را دوچندان می کند. ابعاد میز به طول 180 سانتی متر و ارتفاع 44 با عمق 51 سانتی متر می باشد و مناسب تلویزیون های 49 تا 65 اینچ است.
______
مشخصات فنی :
ارتفاع : 44 سانتی متر
عرض : 51 سانتی متر
طول : 180 سانتی متر
تعداد کشو : دو عدد مگنتی
جنس بدنه : ام دی اف ترک هایگلاس

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 125180
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۸,۱۰۰,۰۰۰ تومان

میزتلویزیون چوبی ام دی اف

میزهای کاربردی و دکوراتیوی مانند میز های تلویزیون از عناصر اصلی پذیرایی و حال محسوب می شوند. چرا که تایین کننده نقطه کانونی و چیدمان مبلمان راحتی و مجسمه های دکوراتیو در پذیرایی میز تلویزیون است.

میزتلویزیون چوبی ام دی اف با طراحی بسیار جذاب و زیبا با سبکی مدرن و در عین حال اصیل، تمامی لبه های این میز زیبا کاملا فارسی بر شده، جنس این میز تلفیقی از هایگلاس، ام دی اف و شیشه می باشد. روی میز شیشه سکوریت طراحی شده و دارای 2 کشو مگنتی و محل قرارگیری دو دستگاه دیجیتال نیز به زیبایی تعبیه شده است.

میز تلویزیون ام دی اف

ابعاد میز تلویزیون ام دی اف

این میز در ابعاد زیر طراحی و عرضه می شود شما می توانید با توجه به فضای منزل خود این میز را خریداری نمایید.

  • طول 180 سانتی متر
  • ارتفاع 44 سانتی متر
  • عمق 51 سانتی متر

(جنس هایگلاس mdf در  قسمتی که پوشش  پلکسی گلاس دارد دارای خاصیت ضد آبی می باشد.) این محصول دارای گارانتی دو ساله می باشد و همچنین دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا نیز می باشد.

نحوه ارسال

میزهای تلویزیون این فروشگاه در بسته بندی مناسب برای جلوگیری از خط و خش و همچنین شکستی برای شما ارسال می شود و درب منزل تحویل داده می شود. این محصولات در تهران با پیک ویژه خانه شما و در شهرستان بصورت پس کرایه بهمراه باربری ارسال می شود.

میز تلویزیون تمام ام دی اف ترک

مشخصات

طول
180 سانتی‌متر
ارتفاع
44سانتی متر
عمق
51سانتی متر
جنس بدنه
MDF ترک هایگلاس
گارانتی
2 ساله
نوع شیشه
سکوریت
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
تعداد کشو
2 عدد کشوی مگنتی
مناسب برای
تلویزیون های 49 الی 65 اینچ
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp