متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
میز تلویزیون کلاسیک طول 140

میز تلویزیون کلاسیک طول 140 MATIN 430

میز تلویزیون طول 140 زیتونی با طراحی فوق العاده زیبا و خاص دارای دو کشو می‌باشد ارتفاع این میز 40 سانتی‌‌متر و عرض آن 44 سانتی متر از جنس MDF هایگلاس ترک و Glass می باشد.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 40 سانتی متر
طول : 140 سانتی متر
عرض : 44 سانتی متر
جنس بدنه : ام دی اف ترک هایگلاس و چوب با روکش ملامینه
رنگبندی : زیتونی

میز تلویزیون کلاسیک طول 140

میز تلویزیون کلاسیک با طول 140 سانتی متر با رنگ زیتونی و طراحی فوق العاده زیبا و خاص دارای دو کشو می‌باشد. ارتفاع این میز 40 سانتی‌‌متر و عرض آن 44 سانتی متر از جنس MDF هایگلاس ترک و Glass می باشد. همچنین این محصول قابل ارائه با جنس چوب با روکش ملامینه نیز می باشد.

امروزه سیستم های پخش کننده صوت و تصویر نسبت به قبل حجیم تر و پر تعداد تر شده‌اند و فضای نسبتا زیادی از اتاق نشیمن می‌گیرند و اگر آنها را روی زمین قرار دهید علاوه بر اینکه فضا را تنگ تر می‌کنند زیبایی دکوراسیون را نیز از بین می‌برند.

این میز تلویزیون با چنین ابعادی بهترین انتخاب برای شماست.

میز تلویزیون کلاسیک پایه فلزی

طراحی این کالا به گونه ای است که با تعبیه شدن دو عدد کشو در طرفین میز فضای مناسبی را برای قرار دادن لوازم جانبی دیده است و همچنین با دارا بودن دو طبقه برای گیرنده های دیجیتال تقریبا نیاز هر مشتری را برطرف می کند. اما عمده زیبایی این میز به پایه های فلزی آن برمیگردد که جلوه خاصی را به آن داده است.

خرید از فروشگاه اینترنتی خانه شما می تواند یک تجربه دلنشین برای شما عزیزان باشد و خریدهای خودتان را درب منزل تحویل بگیرید. 

باعث افتخار است که تجربیات خرید خود را در قسمت نظرات، با ما برای بهتر شدن خدمات و با سایر مشتریان برای خریدی بهتر به اشتراک بگذارید.

 

مشخصات

جنس بدنه
MDF هایگلاس ترک
ارتفاع
44 سانتی‌متر
عرض
40 سانتی‌متر
طول
140 سانتی متر
تعداد کشو
دو عدد
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
whatsapp