متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
میز تلویزیون کرال

میز تلویزیون کرال استند مدل B140 B140 keral

میز تلویزیون کرال استند مدل B140 یکی از زیباترین میز های با کیفیت ام دی اف با روکش وکیوم در دو رنگ بسیار زیبای قهوه ای روشن و قهوه ای تیره با طول 140 سانتی متر
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 50 سانتی متر
طول : 140 سانتی متر
عرض : 40 سانتی متر
جنس بدنه : لترون با روکش وکیوم

میز تلویزیون کرال استند مدل B140

یکی از میزهای تلویزیونی که بسیار مورد پسند مشکل پسندان می‌باشد میز تلویزیون کرال استند مدل B140 است. این میز در میان میزهای باکیفیت ام دی اف یکی از زیباترین‌ها بوده و روکشی از جنس وکیوم دارد. در حال حاضر در بازار می‌توان رنگ‌های قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره این محصول را پیدا کرد که با دکوراسیون اغلب خانه‌های ایرانی مطابقت دارد.

درباره ابعاد میز تلویزیون کرال استند مدل B140 نیز گفتنی است که این میز با داشتن طولی به اندازه 140 سانتی‌متر، می‌تواند برای تمامی تلویزیون‌های تا ابعاد 65 اینچ ایده آل و مناسب باشد. همچنین ارتفاع این مدل میز تلویزیون مطابق با استانداردهای زاویه‌ی دید ارگونومیک است.

میز تلویزیون کرال استند مدل B140

میز تلویزیون کرال استند مدل B140 دارای فضاهای کاربردی نیز است به‌گونه‌ای که در فضاهای خالی این میز، می‌توان سه وسیله دیجیتال یا وسایل دکوری به سلیقه فرد قرار داد. همچنین علاوه بر این فضاها یک کشوی ریلی ساچمه ای دستگیره دار نیز در این میز تلویزیون موجود است که باز می‌توان از آن برای قرارداد وسیله‌های زیادی استفاده کرد.

در نهایت باید خاطر نشان کنیم که شما کاربران عزیز می‌توانید با مراجعه به سایت خانه شما با انواع وسایل موردنیاز برای منازل آشنا شده و ویژگی‌های هر کدام را مشاهده کنید. بعد از مشاهده و انتخاب وسیله موردنیاز، می‌توانید با سفارش دادن هر کدام، آن را در درب منزل خود با قیمت مناسب تحویل بگیرید.

بررسی ویژگی‌های میز تلویزیون کرال استند مدل B140

در چند سال گذشته مباحث دکوراسیون و طراحی منازل در میان جوامع بیش از بیش مطرح است. برای همین اغلب افراد برای طراحی خانه خود به دنبال وسایلی هستند که در عین شیک بودن، کیفیت خوبی نیز داشته باشد. در این میان شایان ذکر است که در هر خانه‌ای بدون شک تلویزیون یکی از وسایل‌های ضروری به شمار می‌رود و افراد باید آن را در یک جای مناسب قرار دهند که هم ظاهری شیک به منزل ببخشد و هم زاویه دید مناسبی داشته باشد.

میز تلویزیون کرال استند مدل B140

میز تلویزیون کرال استند مدل B140 همه ویژگی‌های اشاره شده در فوق را دارد و افراد می‌توانند با خرید این میز تلویزیون در کنار خانواده خود از ظاهر جذاب منزل خود و کیفیت این میز لذت ببرند. با توجه به اینکه در تولید این مدل میز تلویزیون از متریال‌های باکیفیت بهره برده شده، به افراد این امکان را می‌دهد که مدت‌ زمان زیادی از آن استفاده کنند.

همان‌طور که اشاره شد نحوه ساخت میز تلویزیون کرال استند مدل B140 به‌گونه‌ای است که ضمن داشتن استانداردهای لازم برای زاویه دید، کیفیت و دوام و ظاهر خوبی نیز دارد. همچنین جنس این میز طوری است که کمترین آسیب را در برابر آب یا سایر عوامل آسیب زا می‌بیند. درباره ابعاد هم  همان‌طور که گفته شد میز تلویزیون کرال استند مدل B140 می‌تواند برای هر نوع تلویزیونی با هر اینچی مناسب باشد.

خرید میز تلویزیون کرال استند مدل B140

میز تلویزیون کرال استند مدل B140 یکی از مدل‌های پرفروش و جذاب از میزهای تلویزیون است که به دلیل داشتن طراحی جذاب و سایر مزیت‌های که دارد توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این محصول و همچنین خرید آن می‌توانید به سایت خانه شما مراجعه کرده و اطلاعات موردنیاز خود را درباره کیفیت و مشخصات فنی این نوع میز تلویزیون به دست آورید.

میز تلویزیون کرال استند

مشخصات

طول
۱۴۰cm
عرض
۴۰cm
ارتفاع
۵۰cm
وزن
40 کیلوگرم
جنس بدنه
لترون MDF وکیوم
تعداد کشو
1 عدد ریل ساچمه ای
روکش
وکیوم MDF ملامینه
پایه
دارد ( جنس چوبی ام دی اف )
ضمانت
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
whatsapp