میز تلویزیون چوبی walis

میز تلویزیون چوبی walis 918

میز تلویزیون چوبی walis رنگ‌ پوست ماری در ابعادی به طول 180 سانتی‌متر و ارتفاع 49 سانتی‌متر و عرض 46 سانتی‌متر با جنس روکش MDF ترک که دارای یک کشوی بزرگ و دو کمد
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 49 سانتی متر
طول : 180 سانتی متر
عرض : 46 سانتی متر
جنس بدنه : ام دی اف ترک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 918
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷,۱۵۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون چوبی walis

میز تلویزیون چوبی walis رنگ‌ پوست ماری با طراحی زیبا و شکیل جلوه زیبایی را به دکوراسیون شما می دهد. طول مناسب و رنگبندی این میز می تواند با دکوراسیون شما ست شود. عدم وجود دستگیره بر روی کشو می تواند به زیبایی آن جلوه زیباتری را نشان دهد.

میز تلویزیون مدل walis

ابعاد میز تلویزیون walis

این میز تلویزیون در ابعادی به طول 180 سانتی‌متر و ارتفاع 49 سانتی‌متر و عرض 46 سانتی‌متر طراحی و ساخته شده است. شما می توانید با توجه به فضای منزل خود و ابعاد این کالا اقدام به خرید نمایید.

پایه‌های چوبی این میز تلویزیون از بهترین وکیوم کره‌ای ساخته شده اند همچنین در ساخت بدنه این میز از MDF ترک استفاده شده است. این جنس از چوب ام دی اف دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و خیال شما را از طول عمر آن راحت می کند.

این میز در دو رنگ خاص والیس و پوست ماری به راحتی با مبلمان خانه شما هماهنگ می‌شود. این ترکیب رنگ بسیار زیبا و چشمگیر می باشد.

میز تلویزیون چوبی مدل فرانسوی با داشتن دو کشو فضای مناسبی برای قرار دادن تجهیزات جانبی تلویزیون و لوازم دیگر را برای شما فراهم می‌آورد.

میز تلویزیون مدل walis

نحوه ارسال

این میز در بسته بندی مناسب در تهران، با پیک ویژه فروشگاه درب منزل شما تحویل داده می شود که در صورت رعایت حد خرید این ارسال رایگان خواهد بود. در شهرستان نیز با باربری و بصورت پس کرایه می باشد.

 

مشخصات

جنس بدنه
MDF ترک
جنس پوشش
وکیوم کره ای
طول
180 سانتی‌متر
عرض
46 سانتی‌متر
ارتفاع
49 سانتی‌متر
تعداد کشو
یک عدد
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
قابلیت تغییر سایز ندارد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp