متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
میز تلویزیون چوبی مدل فرانسوی

میز تلویزیون چوبی مدل فرانسوی MATIN R942

میز تلویزیون چوبی مدل فرانسوی با رنگ‌های والیس و پوست ماری در ابعادی به طول 160 سانتی‌متر و ارتفاع 49 سانتی‌متر و عرض 46 سانتی‌متر با جنس روکش MDF ترک که دارای دو عدد کشو بزرگ است.

وضعیت کالا: اتمام موجودی

میز تلویزیون چوبی مدل فرانسوی با طراحی زیبا و متفاوت تولید شده تا جلوه‌ای ویژه به اتاق نشیمن شما ببخشد.

این میز تلویزیون با ارتفاع 49 سانتی‌متر از سطح زمین و طول 160 سانتی‌متر انتخاب مناسبی برای انواع تلویزیون 70 اینچ و کمتر به شمار می‌آید.

پایه‌های چوبی این میز تلویزیون از بهترین وکیوم کره‌ای ساخته شده اند همچنین در ساخت بدنه این میز از MDF ترک استفاده شده است.

این میز در دو رنگ خاص والیس و پوست ماری به راحتی با مبلمان خانه شما هماهنگ می‌شود.

میز تلویزیون چوبی مدل فرانسوی با داشتن دو کشو فضای مناسبی برای قرار دادن تجهیزات جانبی تلویزیون و لوازم دیگر را برای شما فراهم می‌آورد.

میز تلویزیون متین میز آریا

شرکت تولیدی بازرگانی متین میز آریا با بیش از یک دهه فعالیت خود را در زمینه‌ی میزهای متنوع تلویزیون آغاز نموده و در این عرصه با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و آموزش و به کارگیری 250 نفر نیروی متخصص توانسته است به عنوان یک تولیدکننده بزرگ و معتبر در این زمینه شناخته و مطرح گردد.

شما عزیزان میتوانید به راحتی در سایت خانه شما , میزتلویزیون مناسب برای سالن نشیمن خود را به قیمت کارخانه‌ی تولیدی خریداری نمایید و رنگ دلخواه خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن همکاران ما کالای مورد نظر را درب منزل تحویل دهند.

مشخصات

جنس بدنه
MDF ترک
جنس پوشش
وکیوم کره ای
طول
160 سانتی‌متر
عرض
46 سانتی‌متر
ارتفاع
49 سانتی‌متر
تعداد کشو
دو عدد
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
قابلیت تغییر سایز ندارد
whatsapp