میز تلویزیون چوبی ساده

میز تلویزیون چوبی ساده 704

میز تلویزیون چوبی ساده با قابلیت تغییر سایز با طول 140 سانتی متر در رنگ ژرمن که دارای دو عدد کشو دو رنگ می‌باشد. ارتفاع این میز 50 سانتی‌‌متر و عرض آن 40 سانتی متر است با روکش MDF ترک
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 50 سانتی متر
طول : 140 سانتی متر
عرض : 40 سانتی متر
جنس بدنه : ام دی اف ترک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 704
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۸۷۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون چوبی ساده

میز تلویزیون چوبی ساده با رنگی خاص و دارای پایه منبتی و چوبی یک طراحی زیبا و خاص بحساب می آید. این میز بخاطر طراحی خاص خود قابلیت تغییر سایز را دارا می باشد.

رنگ و ابعاد میز تلویزیون چوبی

این کالا در رنگ ژرمن خاص با طول 140 سانتی‌متر و ارتفاع و عرض آن به ترتیب 50 و 40 سانتی‌متر که قابلیت تغییر سایز دارد و دارای دو عدد کشوی دو رنگ است.

میز تلویزیون چوبی ساده

استفاده زیرکانه از تناژ رنگ قهوه‌ای به عنوان رنگ گرم در لابه‌لای رنگ سفید به عنوان یک رنگ جذاب اما خنثی باعث ایجاد یک الگوی ساده و تحسین برانگیز در این میز تلویزیون شده است.

برای تاکید بر زیبایی و جذابیت این میز می‌توانید از تکرار ترکیب‌ رنگی جذاب آن بین عناصری مانند میز عسلی ها و مبلمان خود استفاده کنید.

نحوه ارسال

این میز تلویزیون قابلیت ارسال به سراسر کشور را دارا می باشد و در تهران توسط پیک ویژه خانه شما و در شهرستان توسط باربری و بصورت پس کرایه می باشد.

مشخصات

جنس بدنه
MDF ترک
جنس پوشش
وکیوم کره ای
جنس پایه
منبتی
طول
140 سانتی‌متر
عرض
40 سانتی‌متر
ارتفاع
50 سانتی متر
تعداد کشو
دو عدد دو رنگ
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
قابلیت تغییر سایز دارد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp