میز تلویزیون منحنی

میز تلویزیون منحنی سایز 140 402

میز تلویزیون منحنی با قابلیت تغییر سایز با طول 140 سانتی متر در رنگ سدیر و کاراکاچ و مشکی هایگلاس که دارای یک عدد کشو محدبی می‌باشد. ارتفاع این میز 50 سانتی‌‌متر و عرض آن 46 سانتی‌متر است با روکش MDF هایگلاس ترک و Glass.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 402
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۰۹۵,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون منحنی یکی از زیباترین و ساده‌ترین محصولاتی است که شما می‌توانید برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک خود از آن استفاده کنید.

سادگی در طراحی و کاربردی بودن این محصول امری است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

شما با خرید این میز تلویزیون به فضای با طول 140، عرض 46 و ارتفاعی در حدود 50 سانتی‌متر دارید.

بدون شک این سایز و اندازه علاوه بر خانه‌های ویلایی و بزرگ برای خانه‌های آپارتمانی نیز گزینه انتخابی ایده‌آلی به شمار می‌آید.

کشوها به صورت مگنتی طراحی شده است که جلوه بصری کار را با حذف دستگیره‌ها بیشتر کرده است. این میز در دو رنگ سدیر و کاراکاچ در اختیار شماست.

میز تلویزیون 140

شرکت تولیدی ایرانیان با بیش از یک دهه فعالیت خود را در زمینه‌ی میزهای متنوع تلویزیون آغاز نموده و در این عرصه با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و آموزش و به کارگیری 250 نفر نیروی متخصص توانسته است به عنوان یک تولیدکننده بزرگ و معتبر در این زمینه شناخته و مطرح گردد.

شما عزیزان میتوانید به راحتی در سایت خانه شما , میزتلویزیون مناسب برای سالن نشیمن خود را به قیمت کارخانه‌ی تولیدی خریداری نمایید و رنگ دلخواه خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن همکاران ما کالای مورد نظر را درب منزل تحویل دهند.

مشخصات

جنس بدنه
MDF ترک هایگلاس
طول
140 سانتی‌متر
عرض
46 سانتی‌متر
ارتفاع
50 سانتی متر
تعداد کشو
یک عدد محدبی
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
قابلیت تغییر سایز دارد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp