متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
میز تلویزیون

میز تلویزیون مدل کاسپین tv table

میز تلوزیون مدل کاسپین با بدنه MDF طراحی ظریف و زیبا در ابعاد 130 در 38 در 50 سانتی متر با 3 رنگ بندی در وزن 32کیلوگرم

(اختیاری)

وضعیت کالا: اتمام موجودی

میز تلوزیون نقطه قوت منزل شما

انتخاب درست مکان و فضایی که تلوزیون خود را قرار میدهد و سپس انتخاب  میز تلوزیون مناسب منزل شما از اصلی ترین و مهم ترین بخش های دکوراسیون پذیرایی منزل شما محسوب میشود چرا که در طراحی داخلی و اصول طراحی داخلی میز تلوزیون و تلوزیون شما نقطه قوت و پر رنگ پذیرایی شما است و تمام مبلمان و عناصر دکوراتیو دیگر حول این نقطه چیدمان میشود.

معمولا در جلوی تلوزیون مبلمان راحتی و یا کاناپه قرار می دهند و با داشتن یک قالیچه و یا فرش کوچک در جلوی میز تلویزیون می توانید فضای این قسمت از منزل خود را گرم تر و صمیمی تر کنید چرا که این محل در خانه شما جاییست که خانواده بیشتر اوقات خود را در این نقطه در کنار هم جمع میشوند.

پس در انتخاب میز تلوزیون خود وسواس به خرج دهید اگر شما از میز تلوزیون بی کیفیت و نامناسب با فضای خود استفاده کنید کل دکوراسیون منزل خود را زیر سوال خواهید برد.

در ابتدا نسبت به اندازه فضا و اندازه تلوزیون خود میز تلوزیون را انتخاب کنید، در قدم دوم نسبت به سبک منزل خود میز تلوزیونی مناسب را در نظر بگیرید و در دقت داشته باشید که میز تلوزیون شما باید هارمونی از لحاظ رنگ چوب با سایر مبلمان شما داشته باشد.

میز تلوزیون مدل کاسپین از آن دسته میزهاییست که با ابعاد بسیار استاندارد و همچنین طراحی ظریف و خوش نقش خود و رنگ بندی های متنوع سفید، قهوه ای و قهوه ای تیره میتواند با هر سبک خانه و مبلمانی جلوه ای بی نظیر به منزل شما بدهد.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر خانه ای به سبک کلاسیک دارید و از رنگ های کلاسیک تری مثل قهوه ای کرم و یا طلایی و قرمز در خانه شما استفاده شده میتوانید میز تلوزیون مدل کاسپین با بدنه قهوه ای استفاده کنید و از مجسمه های سفید رنگ و یا شمع هایی با رنگ های روشن روی آن استفاده کنید.

اگر در خانه شما از مبلمانی تمام پارچه ای استفاده شده و یا ازآن دسته افراد علاقه مند به مبلمان با رنگ تیره هستید میتوانید میز تلوزیون قهوه ای تیره را با دکوراسیون خانمه خود ست کنید و از اکسسوری هایی با رنگ های گرم برای دیزاین روی میز تلوزیون خود استفاده کنید.

و در آخر اگر خانه شما سبکی مینیمال و مدرن دارد و یا مبلمان شما با رنگ چوب سفید هستند میز تلوزیون سفید مدل کاسپین یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود و روی میز تلوزیون سفید شما میتوانید از هر اکسسوری با هر رنگی استفاده کنید.

میز تلوزیون کاسپین با بدنه MDF  و طراحی ظریف و برش های جذاب بر روی بدنه همراه با 2 کشو تنها در فروشگاه خانه شما.

مشخصات

طول،عرض،ارتفاع
140،38،50
تعداد کشو
2
جنس بدنه
mdf
وزن
32 کیلوگرم
whatsapp