میز تلویزیون مدل منحنی

میز تلویزیون مدل راد Tv Table

میز تلویزیون مدل راد قابل سفارش در دو رنگ با طراحی خاص و زیبا مناسب برای تمام طراحی دکوراسیون ها در فروشگاه اینترنتی خانه شما.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 50 سانتی متر
طول : 120 سانتی متر
عرض : 46 سانتی متر
تعداد کشو : دو عدد
سایر توضیحات : قابلیت تغییر سایز دارد
جنس بدنه : ام دی اف ترک هایگلاس

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 31
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۶۱۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون مدل راد

میز تلویزیون مدل راد میزی متناسب با دکوراسیون مدرن است که با طراحی منحنی خود جلوه خاصی به محیط نشیمن خانه شما می‌دهد، این میز باکیفیت از MDF هایگلاس ترک ساخته شده است که مقاوم در برابر رطوبت و ضربه می‌باشد، همچنین میز تلویزیون مدل راد دارای دو عدد کشو با روکش MDF هایگلاس ترک و Glass است و دو طبقه در قسمت میانی این کالا برای قرار دادن لوازم برقی نیز طراحی شده است. این میز تلویزیون قابلیت تغییر سایز نیز دارد به همین دلیل برای تمامی خانه ها مناسب می باشد.

این میز با ابعاد استاندارد طراحی شده است این کالا در ارتفاع 50، عرض 46 و طول 120 سانتی متر ساخته و تولید می شود که قابلیت تغییر سایز نیز دارد.

نحوه ارسال 

فروشگاه اینترنتی خانه شما ه سراسر کشور ارسال دارد نحوه ارسال برای تهران با پیک ویژه خانه شما می باشد و برای شهرستان ها با باربری است و تحویل کالا درب منزل می باشد، زمان تحویل این کالا برای تهران و شهرستان ها حداکثر 3 روز کاری است، هزینه ارسال برای تهران با توجه به سقف خرید انجام شده رایگان و برای شهرستان ها به عهده مشتری می باشد.

میز تلویزیون مدل راد

مشخصات

جنس بدنه
MDF هایگلاس ترک
طول
120 سانتی‌متر
عرض
46 سانتی‌متر
ارتفاع
50 سانتی متر
تعداد کشو
دو عدد
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
قابلیت تغییر سایز دارد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp