متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
میز تلویزیون متین مدل R410

میز تلویزیون متین مدل R410 MATIN R410

میز تلویزیون متین مدل R410 با سایز 140 سانتی متر و ارتفاع و عمق آن به ترتیب 50 و 40 سانتی‌متر می‌باشد. دارای دو عدد کشو وکیومی با روکش MDF هایگلاس ترک و Glass که قابلیت تغییر سایز دارد.

وضعیت کالا: اتمام موجودی

میز تلویزیون متین مدل R410 با ظاهری زیبا و طراحی مدرن با روکش مقاوم MDF هایگلاس ترک می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

با توجه به متراژ کم خانه‌های امروزی استفاده بهینه از فضاهای مختلف خانه بسیار مشکل است.

این میز تلویزیون با طراحی دقیق و ظریفانه‌ای در گوشه‌‌ی مناسبی از خانه قرار گرفته و علاوه بر صرفه جویی در فضا زیبایی چشم نوازی را برای خانه به وجود می‌آورد.

میز تلویزیون مشکی هایگلاس با قابلیت تغییر سایز و با طول 140 سانتی‌متر و ارتفاع 50 و عرض 40 سانتی‌متر با روکش MDF ترک و دو عدد کشو وکیومی برای استفاده شما عزیزان مناسب ترین گزینه است.

میز تلویزیون متین مدل R410

شرکت تولیدی بازرگانی متین میز آریا با بیش از یک دهه فعالیت خود را در زمینه‌ی میزهای متنوع تلویزیون آغاز نموده و در این عرصه با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و آموزش و به کارگیری 250 نفر نیروی متخصص توانسته است به عنوان یک تولیدکننده بزرگ و معتبر در این زمینه شناخته و مطرح گردد.

شما عزیزان میتوانید به راحتی در سایت خانه شما , میزتلویزیون مناسب برای سالن نشیمن خود را به قیمت کارخانه‌ی تولیدی خریداری نمایید و رنگ دلخواه خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن همکاران ما کالای مورد نظر را درب منزل تحویل دهند.

مشخصات

جنس بدنه
MDF هایگلاس ترک
طول
140 سانتی‌متر
عرض
40 سانتی‌متر
ارتفاع
50 سانتی متر
تعداد کشو
دو عدد وکیومی
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
قابلیت تغییر سایز دارد
whatsapp