میز تلویزیون لاکچری مدرن

میز تلویزیون لاکچری مدرن stand tv xp200

میز تلویزیون لاکچری مدرن هایگلاس به طول 2 متر با ترکیب رنگ قهوه ای روشن و سفید هایگلاس یکی از بهترین و با کیفیت ترین میز تلویزیون های ساخته شده
______
مشخصات فنی :
جنس بدنه : ام دی اف هایگلاس
ابعاد : 200* 38 * 50
تعداد کشو : 3 عدد
قابلیت تغییر سایز : ندارد

کد کالا: xp200
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۹,۴۰۰,۰۰۰ تومان ۱۰%
قیمت: ۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون لاکچری مدرن

میز تلویزیون لاکچری مدرن با جنس بدنه ام دی اف هایگلاس به طول 2 متر با ترکیب رنگ قهوه ای روشن و سفید هایگلاس یکی از بهترین و باکیفیت ترین میز تلویزیون های ساخته شده می باشد.

تمام این میز تولید صنعتی و دقیق کارخانه ی تولید کرال می باشد که با بهره گیری از ماشین آلات و صنعت توانسته میز های فوق العاده با کیفیت و شکیلی را به بازار عرضه کند.

میز تلویزیون لاکچری مدرن

این میز تلویزیون با ورق سفید هایگلاس ضد خش و ضد آب می تواند انتخاب مناسبی برای تلویزیون های بزرگ باشد و از طرفی با داشتن 3 کشوی بزرگ مگنتی و قفسه های کافی فضای مناسب چیدن گیرنده های دیجیتال، پخش کننده های رسانه ای و کنسول بازی را طراحی کرده است.

هزینه ارسال

در صورت رعایت سقف خرید در فروشگاه اینترنتی خانه شما ارسال در شهر تهران با پست مخصوص فروشگاه و بصورت رایگان می باشد و ارسال برای شهرستان ها بصورت پس کرایه می باشد.

مشخصات

طول
200 سانتیمتر
ارتفاع
50 سانتیمتر
عرض
38 سانتیمتر
جنس بدنه
MDF هایگلاس
تعداد کشو
3 عدد مگنت دار
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp