میز تلویزیون طول 140 مشکی سوزنی

میز تلویزیون طول 140 مشکی سوزنی 320

میز تلویزیون طول 140 مشکی رنگ با طراحی فوق العاده زیبا و خاص دارای دو کشو می‌باشد ارتفاع این میز 40 سانتی‌‌متر و عرض آن 44 سانتی متر از جنس MDF هایگلاس ترک و Glass میباشد
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 40 سانتی متر
طول : 140 سانتی متر
عرض : 44 سانتی متر
جنس بدنه : ام دی اف هایگلاس ترک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: D320
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۶,۵۷۰,۰۰۰ تومان ۴%
قیمت: ۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون طول 140 مشکی سوزنی

میز تلویزیون با طول 140 سانتی متر و با رنگ مشکی سوزنی دارای طراحی فوق العاده زیبا و خاص و زیبا می باشد که قابلیت ست شدن با لوازم منزل شما را دارد. این محصول دارای دو کشو برای قرار دادن لوازم و دو طبقه برای قرار گیری گیرنده دیجیتال و سایر لوازم دیجیتالی می باشد. ارتفاع این میز 40 سانتی‌‌متر و عرض آن 44 سانتی متر از جنس MDF هایگلاس ترک و Glass می باشد.

پایه های این میز از جنس فلز و با رنگ نقره ای می باشد که جلوه زیبایی را به این کالا بخشیده است. همچنین دستگیره های فلزی و نقره ای بهمراه یراق با کیفیت می تواند حائز اهمیت باشد.

میز تلویزیون سوزنی

امروزه سیستم های پخش کننده صوت و تصویر نسبت به قبل حجیم تر و پر تعداد تر شده‌اند و فضای نسبتا زیادی از اتاق نشیمن می‌گیرند و اگر آنها را روی زمین قرار دهید علاوه بر اینکه فضا را تنگ تر می‌کنند زیبایی دکوراسیون را نیز از بین می‌برند.

این میز با چنین ابعادی بهترین انتخاب برای شماست. شما می توانید این محصولات را از فروشگاه اینترنتی خانه شما تهیه و درب منزلتان تحویل بگیرید.

 

 

مشخصات

طول
140Cm
جنس بدنه
MDF هایگلاس ترک
عمق
44 سانتی‌متر
ارتفاع
40 سانتیمتر
تعداد کشو
دو عدد
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نظر های موجود
رنگ
در
رنگ این میز طوسی یا نقره ای؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

نقره ای هست

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp