متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
میز تلویزیون سه کشو طول 180 مات

میز تلویزیون سه کشو طول 180 مات 470

میز تلویزیون طول 180 مشکی مات یا سفید مات رنگ با طراحی فوق العاده زیبا و خاص دارای دو کشو می‌باشد ارتفاع این میز 40 سانتی‌‌متر و عرض آن 44 سانتی متر از جنس MDF هایگلاس ترک و Glass میباشد
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 40 سانتی متر
طول : 180 سانتی متر
عرض : 44 سانتی متر
جنس بدنه : ام دی اف ترک
قابلیت تغییر سایز : ندارد

میز تلویزیون سه کشو طول 180 مات

میز تلویزیون طول 180 مشکی رنگ با طراحی فوق العاده زیبا و خاص دارای سه کشو می‌باشد ارتفاع این میز 40 سانتی‌‌متر و عرض آن 44 سانتی متر از جنس MDF هایگلاس ترک و Glass می باشد.

امروزه سیستم های پخش کننده صوت و تصویر نسبت به قبل حجیم تر و پر تعداد تر شده‌اند و فضای نسبتا زیادی از اتاق نشیمن می‌گیرند و اگر آنها را روی زمین قرار دهید علاوه بر اینکه فضا را تنگ تر می‌کنند زیبایی دکوراسیون را نیز از بین می‌برند. این میز با چنین ابعادی بهترین انتخاب برای شماست.

میز ام دی اف ترک مات

این میز تلویزیون با پایه های فلزی و نواز طلایی جلوه خاصی را به آن بخشیده است همچنین یک نوار طلایی در لبه پایین میز می تواند به زیبایی آن بیافزاید. یراق و دستگیره های استفاده شده در این میز دارای کیفیت بالایی بوده و خیال هر خریداری را می تواند راحت کند.

این میز با طراحی خاص و زیبا می تواند با دکوراسیون شما ست شود و دارای ترکیب رنگ جذابی می باشد.

نحوه ارسال

این میز با بسته بندی خاص و ایمن در تهران با پیک ویژه خانه شما و در شهرستان با باربری های مجرب و بصورت پس کرایه ارسال می شود.

مشخصات

جنس بدنه
MDF هایگلاس ترک
عمق
44 سانتی‌متر
طول
180 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
تعداد کشو
سه عدد
whatsapp