میز تلویزیون ام دی اف دوتکه

میز تلویزیون جدید دو تکه 64

میز تلویزیون جدید دو تکه با قابلیت تغییر سایز با طول 140 سانتی متر در دو رنگ سدیر که دارای دو عدد کشو وکیومی می‌باشد. ارتفاع این میز 50 سانتی‌‌متر و عرض آن 46 سانتی متر است با روکش MDF هایگلاس و Glass.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 50 سانتی متر
طول : 140 سانتی متر
عرض : 46 سانتی متر
جنس بدنه : ام دی اف هایگلاس ترک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 64
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون جدید دو تکه

میز تلویزیون جدید دو تکه یک میز تلویزیون برای دکوراسیون‌های مدرن و ساده است. این میز با سادگی منحصر به فرد خود می‌تواند در کنار سایر مبلمان اتاق نشیمن شما جلوه‌ای زیبا به منزل شما ببخشد. دو قسمت خالی این میز تلویزیون چوبی مناسب برای قرارگیری گیرنده‌های دیجیتال و دستگا‌ه‌های الکترونیکی است.

همچنین وجود دو کشو در دو طرف میز به شما این امکان را می‌دهد تا تجهیزات مربوط به تلویزیون خود را در آن‌ها قرار دهید و از بی‌نظمی فضای اطراف تلویزیون خود جلوگیری کنید.

میز تلویزیون ام دی اف هایگلاس دو تکه

ابعاد میز تلویزیون ام دی اف هایگلاس

میز تلویزیون دو تیکه جدید با ارتفاع 50 سانتی‌متر و عرض 46 سانتی‌متر و با طول 140 سانتی‌متر است که قابلیت تغییر سایز دارد. شما می توانید با توجه به فضای خود این میز را تغییر سایز داده و در دکوراسیون خود جای داد.

میز تلویزیون ام دی اف دو تکه

شرکت تولیدی ایرانیان با بیش از یک دهه فعالیت خود را در زمینه‌ی میزهای متنوع تلویزیون آغاز نموده و در این عرصه با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و آموزش و به کارگیری 250 نفر نیروی متخصص توانسته است به عنوان یک تولیدکننده بزرگ و معتبر در این زمینه شناخته و مطرح گردد.

میز تلویزیون هایگلاس دو تکه

نحوه ارسال

ارسال این محصول با بسته بندی مناسب در تهران با پیک ویژه خانه شما ارسال شده و در شهرستان ها بوسیله باربری و بصورت پس کرایه می باشد.

مشخصات

جنس بدنه
MDF ترک هایگلاس
طول
140 سانتی‌متر
عرض
46 سانتی‌متر
ارتفاع
50 سانتی متر
تعداد کشو
دو عدد وکیومی
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
قابلیت تغییر سایز دارد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp