میز تلویزیون با طراحی منحنی

میز تلویزیون با طراحی منحنی (دو طرفه) 68

میز تلویزیون با طراحی منحنی با قابلیت تغییر سایز با طول 140 سانتی متر در دو رنگ سدیر و کاراکاچ که دارای دو عدد کشو در دو طرف می‌باشد. ارتفاع این میز 50 سانتی‌‌متر و عرض آن 46 سانتی متر است. در متریال این میز از MDF هایگلاس و Glass استفاده شده است.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 50 سانتی متر
طول : 120 سانتی متر
عرض : 46 سانتی متر
تعداد کشو : دو عدد
سایر توضیحات : قابلیت تغییر سایز دارد
جنس بدنه : ام دی اف ترک هایگلاس

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 68
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۹۷۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون با طراحی منحنی (دو طرفه)

از آنجایی که میز تلویزیون به عنوان یک نقطه کانونی در چیدمان و دکوراسیون داخلی نقش ایفا می‌کند، خرید و دکور کردن آن امری بسیار مهم تلقی می‌شود که در اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما می‌توانید حول محور آن چیدمان مبلمان خود را دنبال کنید.

میز تلویزیون با طراحی منحنی از MDF هایگلاس ساخته شده تا پوسته پوسته شدن کار و لب پر شدن آن را در گذر زمان شاهد نباشید.

رنگ بندی سدیر و کاراکاچ دو رنگ اصلی است که برای شما در نظر گرفته شده تا با توجه به تنالیته رنگی که در منزل از آن پیروی می‌کنید یکی از این دو تم را در نظر بگیرید.

ابعاد میز تلویزیون منحنی

این میز تلویزیون با طول 140 سانتی‌متر، ارتفاع 50 سانتی متر و عرض 46 سانتی‌متر رضه شده است که دارای دو عدد کشو در دوطرف می‌باشد و از فضای بین کشوها و قسمت فوقانی میز می توانید برای قرار دادن لوازم دیجیتال استفاده نمایید، همچنین این میز دارای قابلیت تغییر سایز نیز می باشد که با توجه به فضای منزل می توانید طول آن را تغییر دهید.

میز تلویزیون با طراحی منحنی

نحوه ارسال

شما عزیزان میتوانید به راحتی در سایت خانه شما، میز تلویزیون مناسب برای سالن نشیمن خود را به قیمت کارخانه‌ی تولیدی خریداری نمایید و رنگ دلخواه خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن همکاران ما کالای مورد نظر را درب منزل تحویل دهند.

ارسال محصول در تهران توسط پیک ویژه خانه شما و در صورت رعایت حد خرید بصورت رایگان ارسال می شود و در شهرستان ها بصورت پس کرایه و با باربری صورت می گیرد.

میز تلویزیون مدل منحنی

مشخصات

جنس بدنه
MDF ترک هایگلاس
طول
140 سانتی‌متر
عرض
46 سانتی‌متر
ارتفاع
50 سانتی متر
تعداد کشو
دو عدد در دو طرف
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
قابلیت تغییر سایز دارد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp