متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
میز تلویزیون ارزان

میز تلویزیون MATIN R116

میز تلویزیون در رنگ کتان سفید با سایز 120 سانتی‌متر در ارتفاع 49 سانتی‌متر و عرض 40 سانتی‌متر دارای دو عدد کشو و یک عدد کمد متحرک که قابلیت تغییر سایز دارد.

وضعیت کالا: اتمام موجودی

میز تلویزیون با طراحی ظریفانه‌ای که دارد مناسب برای آپارتمان های کوچک شماست.

استفاده از هر راه و روشی که میزانی فضای باز در خانه به وجود بیاورد یا فقط حسی از بزرگ تر بودن فضا ایجاد کند، لازم و ضروری است.

میز تلویزیون دقیقا برای چنین هدفی طراحی شده است. برای جنس بدنه از MDF هایگلاس ترک و Glass استفاده شده است.

طول این میز 120 سانتی‌متر و ارتفاع 49 سانتی‌متر و عرض 40 سانتی متر است که قابلیت تغییر سایز دارد. همچنین دارای دو عدد کشو و یک عدد کمد متحرک در رنگ کتان سفید که می‌توانید برای گذاشتن وسایل و باکس CD های شما مناسب است.

میز تلویزیون متین مدل میز آریا

شرکت تولیدی بازرگانی متین میز آریا با بیش از یک دهه فعالیت خود را در زمینه‌ی میزهای متنوع تلویزیون آغاز نموده و در این عرصه با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و آموزش و به کارگیری 250 نفر نیروی متخصص توانسته است به عنوان یک تولیدکننده بزرگ و معتبر در این زمینه شناخته و مطرح گردد.

شما عزیزان میتوانید به راحتی در سایت خانه شما , میزتلویزیون مناسب برای سالن نشیمن خود را به قیمت کارخانه‌ی تولیدی خریداری نمایید و رنگ دلخواه خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن همکاران ما کالای مورد نظر را درب منزل تحویل دهند.

مشخصات

جنس بدنه
MDF ترک هایگلاس
طول
120 سانتی‌متر
عرض
40 سانتی متر
ارتفاع
49 سانتی‌متر
تعداد کشو
دو عدد بزرگ
سایر توضیحات
یک عدد کمد متحرک
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
قابلیت تغییر سایز دارد
whatsapp