میزتلویزیون کلاسیک هایگلاس

میزتلویزیون کلاسیک هایگلاس

میزتلویزیون کلاسیک هایگلاس قابل سفارش در چهار رنگ از جنس چوب هایگلاس و ام دی اف است. ابعاد میز به طول 160 سانتی متر و ارتفاع 45 با عمق 40 سانتی متر می باشد و مناسب تلویزیون های 42 تا 55 اینچ است.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 45 سانتی متر
طول : 160 سانتی متر
عرض : 40 سانتی متر
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک

کد کالا: 205160
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۶,۵۶۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون کلاسیک هایگلاس

میز تلویزیون یکی از مهمترین قطعات سرویس چوب در هر خانه است. این محصول، نقشی کاربردی دارد و البته یکی از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی خانه است. میز تلویزیون کلاسیک هایگلاس یکی از بهترین محصولات این دسته است که با ترکیبی از زیبایی، کیفیت ساخت و کاربری مناسب، مورد توجه خانواده ها و دکوراتورها قرار گرفته است.

طراحی میز تلویزیون هایگلاس

میز تلویزیون کلاسیک هایگلاس با طراحی کلاسیک و زیبا، به راحتی با هر دکوراسیون داخلی سازگاری دارد. این محصول با استفاده از ام دی اف با کیفیت و با پوشش پلکسی گلس درجه یک، ظاهری شیک و زیبا دارد که می تواند جلوه ای متفاوت به دکوراسیون داخلی خانه شما ببخشد. شما می‌توانید برای هماهنگی بیشتر این میز با دیگر لوازم منزل خود، از ۴ رنگ مختلف و زیبای آن، رنگ متناسب با دکوراسیون خانه خود را انتخاب و خریداری نمایید.

میز تلویزیون کلاسیک هایگلاس

ابعاد میز تلویزیون

طول میز تلویزیون کلاسیک هایگلاس به طور دقیق ۱۶۰ سانتی متر بوده، عرض آن ۴۵ سانتی متر و عمق این میز ۴۰ سانتی متر می‌باشد. این ابعاد، امکان قرارگیری تلویزیون هایی به اندازه ۴۲ تا ۵۵ و سایر وسایل الکترونیکی مورد نیاز را در قسمت‌های مخصوص تعبیه شده، فراهم می کند.

کیفیت ساخت میز تلویزیون هایگلاس

میز تلویزیون کلاسیک هایگلاس با استفاده از ام دی اف با کیفیت و روکش پلکسی گلاس درجه یک با ضخامت مناسب، ساخته شده است. این محصول در کنار مقاومت بسیار بالا در برابر خراشیدگی و ضربه، ضد آب بوده و می تواند برای مدت زمان طولانی عضوی از دکوراسیون منزل شما باشد.

کاربرد میز تلویزیون کلاسیک 

میز تلویزیون کلاسیک هایگلاس با داشتن فضای کافی برای قرار دادن تلویزیون و وسایل الکترونیکی، کاربری مناسبی را برای منازل دارد. این میز، با داشتن قفسه های جانبی، امکان قرار دادن سایر کالای دیجیتال مانند گیرنده‌های دیجیتالی را برای شما فراهم کرده است. همچنین این میز دارای دو کشو با عمق مناسب است که مکان مناسبی برای قرارگیری کتاب‌ها یا روزنامه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قیمت میز تلویزیون کلاسیک هایگلاس

قیمت میز تلویزیون کلاسیک هایگلاس، با توجه به کیفیت ساخت، طراحی زیبا و کاربری مناسب، بسیار مناسب و منطقی است. این محصول با توجه به ویژگی های فوق، در محدوده قیمتی ۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان قرار دارد که برای خریدارانی که به دنبال محصولی با کیفیت و قیمت مناسب هستند، بسیار عالی است.

در پایان با توجه به اینکه تلویزیون و میز تلویزیون از نقاط کانونی منازل می‌باشد، انتخاب میز تلویزیونی با دوام و شکیل از موارد بسیار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل می‌باشد. در کنار این موارد داشتن قیمتی مقرون به صرفه برای بسیاری از خانواده‌ها از از اهمیت بالایی برخوردار است. میز تلویزیون کلاسیک هایگلاس با دارا بودن تمام ویژگی‌های ذکر شده یک انتخاب عالی برای منازل شما می‌باشد. این محصول با طول ۱۶۰ سانتی متر در ۴ رنگ مختلف عرضه می‌شود که برای آپارتمان‌های کوچک بسیار مناسب و کاربردی است.

 

مشخصات

طول
160سانتی متر
ارتفاع
45سانتی متر
عمق
40سانتی متر
جنس بدنه
MDF ترک هایگلاس
گارانتی
2 ساله
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
مناسب برای
تلویزیون های 42 الی 55 اینچ
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp