تابلو دیجیتال آرت طرح مستی

تابلو دیواری طرح مستی


______
مشخصات فنی:
جنس : کلاف استفاده شده با چوب
ابعاد: 100 - 120 - 130
ضخامت : 5 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 233
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۴۸۷,۰۰۰ تومان

تابلو طرح مستی

تابلو دیواری طرح مستی تابلویی چشم‌نواز است که با طرحی پرمغز از عشق و مستی، می‌تواند روح تازه‌ای به دکوراسیون منزل شما ببخشد. این تابلو که در ابعاد مختلف 100*100، 120*120 و 130*130 سانتی‌متر عرضه می‌شود، اثری هنری فاخر و ارزشمند است که می‌تواند زینت‌بخش هر فضایی باشد.

جنس و کیفیت مثال‌زدنی

جنس رویه این تابلو از پارچه کانواس با الیاف طبیعی است . الیاف طبیعی به کار رفته در بوم، علاوه بر افزایش طول عمر تابلو، باعث می‌شود تا رنگ‌ها با کیفیتی بی‌نظیر بر روی آن نقش ببندند. قاب این تابلو نیز از چوب سفید مرغوب ساخته شده است و همچنین ضخامت این قاب 5 سانتی‌متر است که استحکام آن را دوچندان می‌کند.

طرحی مملو از عشق و شور

نقشه جهان بر روی صورت زن، نشان‌دهنده اتحاد انسان با جهان است. این تابلو به ما یادآوری می‌کند که انسان‌ها جزئی از جهان هستی هستند. صورت زن در این تابلو، بسیار مسحور کننده طراحی شده است که به زیبایی ظرافت و پیچیدگی جهان را به تصویر می‌کشد.رنگ‌های غالب در این تابلو، حس آرامش، صلح و تعادل را القا می‌کنند. این تابلو به ما یادآوری می‌کند که با وجود تمام چالش‌ها و سختی‌های زندگی، می‌توانیم با اتصال به طبیعت و جهان هستی، آرامش و صلح درونی خود را پیدا کنیم.

تابلو طرح مستی

هدیه‌ای ماندگار و ارزشمند

تابلو طرح مستی، انتخابی بی‌نظیر برای دکوراسیون منزل شماست. این تابلو می‌تواند به فضای منزل شما جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد ببخشد و آن را به فضایی گرم و صمیمی تبدیل کند. همچنین، این تابلو می‌تواند هدیه‌ای خاص و ماندگار برای عزیزان شما در مناسبت‌های مختلف مانند تولد، سالگرد ازدواج و روز مادر باشد.

با خرید تابلو طرح مستی، قطعه‌ای از هنر ایرانی را به خانه خود هدیه دهید و از زیبایی و ظرافت آن لذت ببرید.

خانه شما به تمام نقاط ایران توسط شرکت‌های باربری و پستی،ارسال کالا دارد و همواره در تلاش است تا بهترین تجربه خرید آنلاین را برای شما رقم بزند.

مشخصات

نام طرح
مستی
ابعاد
100 * 100
120 * 120
130 * 130
جنس رویه
جنس پارچه استفاده شده کانواس با الیاف طبیعی است.
جنس قاب
جنس کلاف استفاده شده از چوب سفید می باشد.
ضخامت
5 سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp