مجسمه سگ لانگمن

مجسمه سگ لانگمن sculpture

در ساخت مجسمه سگ لانگمن دقت شده است تا ویژه گی های فیزیکی و چهره این نژاد سگ به خوبی نمایش داده شود تا برای علاقه مندان به این نژاد و سایر حیوان دوستان جذاب و باورپذیر باشد. مجسمه سگ لانگمن که متشکل از سگ مادر و توله آن می باشد در سه رنگ طلایی، نقره ای و برنزی تولید میگردد. اندازه سگ مادر 20 در 34 در 61 و توله آن 11 در 22 در 41 می باشد.

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 122
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان

لوازم دکوری مانند تزئین کیک می باشد. دکوری های بزرگ تر در ردیف عقب و سپس متوسط و کوچک تر را قرار دهید و هرجا هم که نیاز بود تعادل بین اشیا استفاده شده را نیز برقرار نمایید. وقتی چند تا دکوری سایز کوچک تر در کنار هم قرار میگیرند مانند یک دکوری با سایز بزرگ خواهند بود.

امروزه مجسمه های پلی استر از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار هستند. زیبایی این نوع مجسمه ها و همچنین تنوع رنگ که میتوان در ساخت این مجسمه ها به کار برد باعث شده است تا انتخاب مجسمه و رنگ آن  متناسب با هر سلیقه ای امکان پذیر گردد.

 سگ های داشهوند که به سگ های سوسیسی نیز معروف هستند دارای پاهایی کوتاه و بدنی کشیده هستند. از خصوصیات این نژاد بازیگوشی، یکدنده بودن، شجاع و باهوش می باشد. در ساخت مجسمه سگ لانگمن دقت شده است تا ویژه گی های فیزیکی و چهره این نژاد سگ به خوبی نمایش داده شود تا برای علاقه مندان به این نژاد و سایر حیوان دوستان جذاب و باورپذیر باشد. مجسمه سگ لانگمن که متشکل از سگ مادر و توله آن می باشد در سه رنگ طلایی، نقره ای و برنزی تولید میگردد. اندازه سگ مادر 20 در 34 در 61 و توله آن 11 در 22 در 41 می باشد. 

 سگ لانگمن

مشخصات

ابعاد
سگ مادر 20*34*61
ابعاد
توله 11*22*41
جنس بدنه
پلی استر
مناسب برای
دکوری خانه و پت شاپ
رنگ
طلایی، نقره ای و برنزی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp