متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
مبل راحتی FEATHER3

مبل راحتی FEATHER3

مبل راحتی FEATHER3 سه نفره با طراحی بسیار مدرن و خاص به ارتفاع 75 سانتی متر و عرض 254 سانتی متر قابل سفارش به صورت پارچه ای و چرمی با بیش از 20 تن رنگی ، پوشش پایه رنگ پودری الکترواستاتیک به ضخامت 80 میکرومتر لازم به ذکر است کلیه محصولات هلگر از 4 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردارند.

وضعیت کالا: اتمام موجودی

یکی از دغدغه های همیشگی برای دیزاین و انتخاب هر محیطی چه مسکونی چه اداری چه بیمارستانی انتخاب صحیح صندلی و مبلمان و میز است. با گذشت زمان صندلی ها و مبل ها و میز ها شروع به تغییر در جهت کاربری و فرم و فضای مورد استفاده کردند.  انتخاب صحیح این عناصر از اصلی ترین ارکان دیزاین و چیدمان داخلی محصوب می شود، چرا که تعیین کننده نقطه کانونی و اصلی هر فضای داخلی مبلمان هستند و به نوعی کاربری آن فضا را تایین میکنند.

برای انتخاب مبلمان مناسب ابتدا محل قرار گیری و سپس کاربری مبلتان را تعیین کنید. چه مبلی مناسب فضای شماست و کاربری بیشتری دارد مبلی راحتی، مبلمانی برای بخش پذیرایی و...

نکته بعدی انتخاب رنگ مناسب و سبک متناسب با سلیقه و منزل شماست، رنگی را برای مبلمان انتخاب کنید که هارمونی و همخوانی با سایر لوازم شما را داشته باشد.

امروزه مبلمان با طرح ها و سبک های متنوع و زیادی تولید و به بازار عرضه می شوند که این امر انتخاب را برای طراحان داخلی و مشتریان بسیار ساده تر نموده.

با توجه به این حجم ار تولیدات متنوع نکته ای که بسیار اهمیت دارد انتخاب مبلمانی با متریال با کیفیت و طراحی بی نقص است.

مبلمان مدرن هلگر ارائه دهنده مبلمان راحتی، مبل راحتی خانگی، مبل راحتی اداری با بهترین کیفیت و استفاده از بهترین متریال ها بوده و تمامی محصولات دارای 4 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

مبل راحتی FEATHER3 از سری محصولات برند هلگر با طراحی بسیار زیبا و مدرن به ارتفاع 75 سانتی متر و عرض 254 با وزن 75کیلو گرم قابل سفارش به صورت پوشش پارچه ای و  چرمی با بیش از 20 تن رنگی جذاب که میتوانید به راحتی فضای خود را ست و دیزاینی فوق العاده به خانه خود بدید.

استراکچر این مبل جذاب چوب چند لایه و بدنه ابر با چگالی بالا بوده پایه فلزی و  پوشش پایه رنگ پودری الکترواستاتیک به ضخامت 80 میکرومتر می باشد.

اگر رنگ مورد نظر در لیست انتخاب رنگ نیست لطفا داخل چت آنلان رنگ و کد رنگ را اعلام و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا رنگ مد نظر شما را ثبت کنند.

مشخصات

ارتفاع
75سانتی متر
عمق
90
عرض
254 سانتی متر
وزن
75 کیلوگرم
ارتفاع کف تا نشیمن
40سانتی متر
ضمانت
4 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردارند.
نوع فوم
ابر با چگالی بالا
رنگ پایه
رنگ پودری الکترواستاتیک به ضخامت 80 میکرومتر
جنس بدنه
چوب چند لایه
whatsapp