متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
تصویر لوستر کریستالی دایره 30cm

لوستر کریستالی دایره 30cm Crystal Chandelier

لوستر کریستالی مربع طرح ایتالیایی با ابعاد 30*30 سانتیمتر و کریستال شامپاینی و شفاف

لوستر سقفی

امروزه لوستر و چراغ آویز در دکوراسیون داخلی منزل مورد استقبال فراوانی قرار گرفته و باید بدانید که یکی از عناصر مهم در زیبایی منزل شما به شمار می‌رود.

لوسترهای مدرن نه تنها برای روشنایی استفاده می‌شوند بلکه می‌توان از لوستر سقفی شیک نیز که خود دارای زیبایی خاصی هستند، استفاده کرد تا فضای دلنشین تری در خانه ایجاد شود.

انواع لوستر سقفی

اگر می‌خواهید دکوراسیون زیبایی در سالن نشیمن خود داشته باشید باید انواع لوسترها را بشناسید و با توجه به فضای داخلی خانه اقدام به خرید کنید. از نکات مهم انتخاب لوستر سقفی انتخاب مدل و ابعاد آن است. که باید توجه ویژه‌ای به متراژ محیط و ارتفاع سقف و حتی رنگ دیوارها داشته باشید.

 لوستر سقفی مربع

هنگامی که فضای شما مربع شکل باشد شما می توانید از لوستر سقفی مربع استفاده کنید، این نوع لوستر سقفی دارای مشخصات مختلفی از جمله نوع کریستال و رنگ کریستال و رنگ صفحه اتصال و .... می‌باشد.

 لوستر سقفی دایره

امروزه با توجه به فضاهای کوچک منازل استفاده از اصول دکوراسیون مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است. استفاده از وسایل با شکا هندسی دایره یا گرد باعث بزرگنمایی محیط میشود. از این رو استفاده از لوستر سقفی گرد برای فضاهای کوچک توصیه میشود.

مشخصات

ارتفاع
20 سانتیمتر
ابعاد
30*30 سانتیمتر
تعداد سرپیچ
4 عدد
جنس بدنه
استیل
نوع سرپیچ
شمعی
کنترل
دارد
whatsapp