لوستر کریستالی سناتور

لوستر کریستالی سناتور

لوستر کریستالی سناتور با آویز های کریستالی جذاب با طراحی بسیار ظریف و منحصر به فرد مناسب برای منزل هایی با سبک سنتی و کلاسیک و مدرن با کیفیت و اصالت
______
مشخصات فنی:
قطر : 60 سانتی متر
رنگ بدنه : مشکی و طلایی
جنس بدنه : آلومینیوم

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 3031
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان

لوستر کریستالی سناتور

لوسترها از ارکان اصلی و اساسی نورپردازی داخلی می باشند. انتخاب مدل و سبک و اندازه لوستر شما نسبت به فضایی که میخواهید نورپردازی کنید بسیار حائز اهمیت است. لوستر کریستالی سناتور با آویزهای کریستالی جذاب با طراحی بسیار ظریف و منحصر به فرد مناسب برای منزل هایی با سبک سنتی و کلاسیک می باشد.

لوستر کریستالی سناتور

این لوستر با ارتفاع 15 سانتی متر و قطر 60 سانتی متر می باشد که قابلیت تنظیم فاصله از سقف را دارا می باشد. این تنظیم ارتفاع به آسانی انجام می شود و با توجه با ضامن های پایه و حرکت دادن سیم های متصل به لوستر این ارتفاع قابل تنظیم می باشد.

جنس بدنه این کالا از آلومینیوم می باشد و دارای وزن سبکی است که در دو رنگ مشکی و طلایی در دسترس می باشد. همچنین کریستال های خوش نقش و جذابی این لوستر را تزئین کرده اند که مناسب منزل هایی با سبک سنتی و کلاسیک می باشد.

لوستر کریستالی سناتور

وجود لامپ های ال ای دی که قابلیت تنظیم نور و همچنین سرپیچ هایی که می توانید لامپ های شمعی را متصل کنید تا نوردهی آن را چندین برابر کنید.

نحوه ارسال این کالا ر تهران با پیک ویژه فروشگاه می باشد و در شهرستان ها بصورت پس کرایه و با پست می باشد.

شما عزیزان می توانید در صورت خرید این محصول نظرات ارزشمند خود را در قسمت نظرات سایت قرار دهید تا سایر مشتریان از تجربیات شما استفاده لازم را ببرند.

مشخصات

جنس بدنه
آلومینیوم
قطر
60 سانتی متر
رنگ
طلایی و مشکی
مناسب برای
سبک سنتی و کلاسیک
قابلیت تنظیم ارتفاع
دارد
نظر های موجود
لوستر کریستالی
در
سلام خیلی ممنون از ارسال لوستر من ۳ تا ازش خریدم خیلی راضی بودم سایت خیلی خوبی دارین
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

مبارکتون باشه

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp