متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
تصویر لوستر 6/8 شاخه مدل 8298

لوستر 6/8 شاخه مدل 8298 chandelier

لوستر 6/8 شاخه 8298 به همراه طراحی کلاسیک و مناسب برای فضای منزل.

(اختیاری)

وضعیت کالا: اتمام موجودی

لوستر سقفی کلاسیک

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی خلق زیبایی فیزیکی به راحتی امکان پذیر می باشد و اصلا به هیچ وجه روند طولانی و خسته کننده ای ندارد و تنها با تهیه چند وسیله و لوازم دکوری و اینجاد تنوع در آن ها می توان یک محیط بی روح و دلگیر را که حوصله سر بر را به محیطی زیبا و شاداب تبدیل کرد که می توان بدون احساس هیچ نوع خستگی یا تکراری بودن فضا، ساعت ها در آن مکان، وقت بگذرانید.

لوازم دکوری اکنون گسترش بسیار زیادی در زمینه های نور پردازی، طراحی داخلی و چیدمان یافته و آن قدر متنوع و وسیع شده اند که اکنون اکثر افراد فارغ از طبقه اقتصادی که در آن قرار دارند می توانند از آن ها استفاده کنند زیرا این لوازم در جنس ها و اشکال مختلفی ساخته می شوند بنابراین همه ی افراد می توانند فارغ از قیمت بالا و یا با هر نوع سلیقه ای که دارند به آن ها دسترسی داشته باشند. همچنین گاهی نیز با صرف کم ترین هزینه محیطی بسیار شیک و زیبایی را در خانه خود به وجود بیاورند. لوازم دکوری لزوما بی استفاده نمی باشند و می توانند کاربرد های مختلفی در خانه یا مکان مورد نظر داشته باشند. یکی از این لوازم لوستر می باشد که در هر خانه ای دیده می شود.

 لوستر یا به زبان فرانسوی Lustre که در زبان فارسی با نام ‌های چل‌ چراغ (چهل چراغ) یا نورافشان نیز شناخته می‌شود. همانطور که می دانید لوستر وسیله‌ای برای نگه‌ داشتن یک یا چند لامپ است که معمولاً به صورت ثابت بر سقف یا روی دیوار نصب می‌گردد. بعضی از لوسترها با ده‌ها لامپ و منشور کریستالی مزین می‌شوند.
لوسترها در بیش از ۱۲ دسته‌بندی مختلف وارد بازار می‌شوند که در از بین آن ها می‌توان به لوسترهای بزرگ، لوستر سقفی، لوستر آشپزخانه، لوستر مدرن، لوستر کلاسیک، لوستر آشپز خانه، لوستر آویز و . . . اشاره کرد.

به طور کلی لوستر می تواند از مصالح گوناگونی از جمله فلز تزیین شده، سنگ، کریستال و … ساخته شود. این هم باید در نظر گرفت که لوستر انتخاب شده، با رنگ غالب فضا و مصالح به کار رفته در طراحی داخلی متریال و جنس اجزایی چون پنجره، دیوار ها، مبلمان و … هماهنگ باشد. همچنین سعی می شود که سازگاری و انسجام خلاقانه ای بین لوستر و چراغ های دیوارکوب و سایر منابع روشنایی خانه برقرارشود.
یکی از پرکاربرد ترین نوع آن ها در خانه ها لوستر فلزی می باشد. لوستر فلزی به آن دسته از انواع لوستر گفته می‌شود که از فلزاتی نظیر آهن، آلومینیوم، برنج و… در ساخت آن استفاده شده است. این نوع لوستر نیز از نظر مکان‌های مورد استفاده دارای محدودیتی نمی ‌باشد. لوستر فلزی در طرح‌ ها و نقش ‌های متفاوتی تولید می‌شود.

مشخصات

تعداد سرپیچ
6-8
نوع
سقفی , لوستر
مناسب برای
فضاهای داخلی , فضاهای بیرونی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , راهرو , اتاق کودک
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
whatsapp