لوستر مدرن مربع سه طبقه

لوستر اس ام دی مربع سه طبقه

لوستر مدرن مربع سه طبقه جذاب با طراحی بسیار ظریف و منحصر به فرد مناسب برای تمامی فضا ها به قطر های 15 و 30 و 50 سانتی متر دارای نور سه حالته قابل تنظیم با کنترل، قابل سفارش در 2 رنگ نقره ای و طلایی دارای گارانتی 5 ساله
______
مشخصات فنی:
ابعاد : 15 و 30 و 35 سانتی متر
رنگ بدنه : نقره ای و طلایی
جنس بدنه : آلومینیوم
نور : سه حالته
گارانتی : 5 ساله

لوستر مدرن مربع سه طبقه

لوسترها از ارکان اصلی و اساسی نورپردازی داخلی می باشند. انتخاب مدل و سبک و اندازه لوستر شما نسبت به فضایی که می خواهید نورپردازی کنید بسیار حائز اهمیت است.

لوستر مدرن سه طبقه مربعی SMD

لوستر مدرن مربع سه طبقه جذاب با طراحی بسیار ظریف و منحصر به فرد و با نوردهی عالی مناسب برای تمامی فضاها با ابعاد 15 و 30 و 50 سانتی متر  قابل سفارش در 2 رنگ نقره ای و طلایی می باشد.

تنظیم ارتفاع لوستر اس ام دی

جنس بدنه این لوستر از آلومینیوم بوده و قابلیت تنظیم هر یک از لامپ ها را دارا می باشد. قابلیت تنظیم این لامپ ها با توجه به سیم های متصل به آنها و آزاد کردن ضامن و همچنین بالا یا پایین ردن سیم ها امکان پذیر می باشد.

لوستر اس ام دی مربعی سه طبقه

این لوستر دارای ضامنت 5 ساله بوده و دارای طول عمر چشمگیری می باشد که خیال هر خریداری را از این بابت راحت نگه می دارد. همچنین لامپ های بکار گرفته شده در این لوستر قابلیت تنظیم نور در سه حالت را دارا می باشد. همچنین یک ریموت نیز همراه این کالا می باشد.

شما می توانید پس از خرید کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید که در تهران با پیک مخصوص خانه شما و در شهرستان ها بصورت پست می باشد.

همچنین شما می توانید برای کیفیت بهتر خدمات و کالا و همچنین مشارکت در خرید سایر مشتریان در قسمت کامنت ها نظرات خود را با ما باشتراک بگذارید.

 

مشخصات

ابعاد
15*30*50 سانتی متر
قابلیت تنظیم ارتفاع
دارد
گارانتی
5 ساله
کنترل
دارد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp