لوستر مدرن دو طبقه دایره ای

لوستر مدرن دو طبقه دایره ای

لوستر مدرن دو طبقه دایره ای جذاب با طراحی بسیار ظریف و منحصر به فرد مناسب برای تمامی فضاها به قطرهای 15 و 30 سانتی متر قابل سفارش در 2 رنگ نقره ای و طلایی دارای نور سه حالته دارای گارانتی 5 ساله
______
مشخصات فنی:
قطر : 15 و 30 سانتی متر
رنگ : نقره ای و طلایی
ریموت : دارد
گارانتی : 5 سال

لوستر مدرن دو طبقه دایره ای

لوسترها از ارکان اصلی و اساسی نورپردازی داخلی می باشند. انتخاب مدل و سبک و اندازه لوستر شما نسبت به فضایی که می خواهید نورپردازی کنید بسیار حائز اهمیت است. خانه شما با در نظر گرفتن سلیقه ها و سبک های مختلف مشتریان لوسترها و اکسسوری های نورپردازی بسیار متنوع و با کیفیت را در اختیار کاربران قرار داده و شما می توانید به راحتی لوستر مورد نظر خود را تنها با یک کلیک انتخاب کنید.

لوستر مدرن اس ام دی دو طبقه دایره ای

لوستر مدرن اس ام دی دو طبقه دایره ای جذاب با طراحی بسیار ظریف و منحصر به فرد مناسب برای تمامی فضا ها به  قطر های 15 و 30 سانتی متر  قابل سفارش در 2 رنگ نقره ای و طلایی و دارای نور سه حالته قابل تنظیم با کنترل می باشد.

این لوستر دارای ریموت می باشد که با استفاده از آن می توانید حالت های مختلف نور را تنظیم نمایید. همچنین با توجه به تنظیم سیم های متصل به لوستر می توانید دایره های طرای شده را به شکلی که خودتان می پسندید تنظیم نمایید که تعدادی از حالت های آن در گالری محصول موجود می باشد.

این لوسترها نسل جدیدی از لوسترهای ال ای دی می باشد که مصرف برق بسیار پایینی را دارد و شما می توانید با خیالی راحت از آن استفاده بهینه را ببرید.

ارسال محصولات در فروشگاه اینترنتی خانه شما در تهران با پیک مخصوص فروشگاه می باشد و در شهرستان ها با پست و بصورت پس کرایه می باشد.

مشخصات

ابعاد
15 *30 سانتی متر
قابلیت تنظیم ارتفاع
دارد
سایر توضیحات
ریموت دارد
گارانتی
5 ساله
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp