متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
قاب آینه G109

قاب آینه G109 Mirror Frame G109

قاب آینه G109 با طرجی کلاسیک و زیبا ساخته شده از جنس چوب مصنوعی می باشد این قاب آینه زیبا را میتوانید به همراه طاقچه سفارش داد تا مجموعه ای کامل و زیبا جهت قرار دادن لوازم آرایشی بهداشتی خود و یا لوازم دکوری و مجسمه را داشته باشید. طرح و مدل این آینه شیک، بیضی می باشد اما برای علاقه مندان به سایر مدل ها نیز کارهای باکیفیت دیگری نیز طراحی و آماده سازی شده است که میتوانید از طریق لینک کالاهای مشابه در پایین همین صفحه آن ها را سفارش دهید.

وضعیت کالا: اتمام موجودی

قاب آینه مستحکم و زیبا از اهمیت زیادی برای محافظت و جلوه دادن به آینه برخوردار می باشد

آینه ها بدلیل قابلیت انعکاس نور در داخل خانه از اهمیت فراوانی برخوردار هستند به طوری که با نور پردازی درست و قرار دادن آینه در محل مناسب میتوان فضای اتاق را روشن تر و بزرگ تر نشان داد. 

قاب آینه G109 به طور کلاسیک طراحی شده است تا مطابق با فضای سنتی اکثر خانه های ایرانی باشد همچنین به دلیل استفاده از جنس چوب مصنوعی به جای چوب سبکتر بوده و در دل فضای کلاسیک آن طرحی مدرن تر و امروزی تر به آن داده است. 

طراحی و برش این قاب آینه به صورت بیضی بوده و میتوان آن را به همراه طاقچه دیواری تهیه نمود. اما قاب های آینه این مجموعه فقط به این طرح محدود نمی باشد و طرح های قاب کلاسیک و مدرن به صورت مستطیل و گرد نیز برای همگام سازی با نوع دکور و سایر لوازم خانه شما تهیه شده است. 

 

استحکام و دوام این قاب آینه زیبا بالا بوده و به راحتی دچار آسیب و شکستگی نمی شود. محل نصب آینه ها نیزاز اهمیت بالایی برخوردار است. شما میتوانید مانند سایر لوازم دکوری دیواری مانند تابلو ها این قاب آینه های خوش ساخت را در ارتفاعی برابر با خط دید افراد نصب نمود. این قاب ها را میتوان به راحتی و با یک میخ به دیوار نصب نمود اما برای اطمینان بیشتر جهت ایمنی از نصب میتوانید از میخ های پروانه ای نیز استفاده نمایید. 

 

مشخصات

ابعاد
96*80 cm
جنس قاب
چوب مصنوعی بدون آینه
whatsapp