قابلمه

قابلمه گرانیتی زرساب سایز GT-26

قابلمه گرانیتی زرساب سایز 26 با روکش گرانیت و دسته‌های نسوز آلومینیومی با جنس باکالیت در رنگ‌های سرمه‌ای، زرشکی و نوک مدادی.

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: GT-426
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۸۵۹,۰۰۰ تومان

قابلمه گرانیتی زرساب

ظروف گرانیتی یک نوع پوشش جدید برای ظروف نچسب است و مانند ظروف تفلون و سرامیکی از چسبیدن غذا به ظرف و مخلوط شدن فلز ظرف با غذا جلوگیری می‌کند. مزیتی که ظروف گرانیتی نسبت به ظروف سرامیکی دارند، این است که بر خلاف ظروف سرامیکی که بعد از گذشت مدتی قدرت ضد چسبندگی آن‌ها از بین می‌رود، این ظروف بسیار با دوام هستند و خواص خود را در طول زمان از دست نمی‌دهند. همچنین مانند ظروف تلفون مضر نیستند و هیچ ماده‌‌ی اضافی وارد غذای شما نمی‌کنند. یکی از باورهای غلطی که در مورد ظروف گرانیتی بین افراد شایع شده است، این است که ظرف‌ها به طور کلی از گرانیت هستند ولی باید بدانید که این اسم فقز به خاطر شباهت ظاهری روکش کف این ظروف با سنگ گرانیت است. کف ظروف گرانیتی نسبت به ظروف تفلون ده برابر سخت‌تر است به همین خاطر شما می‌توانید از قاشق‌های فلزی نیز برای هم زذن غذا استفاده کنید. قابلمه‌های گرانیتی نسبت به سایر ظروف حرارت را بهتر در خود نگه می‌دارند. یکی دیگر از مزایای مهم ظروف گرانیتی این است که غذا در این ظروف دیرتر می‌سوزد زیرا تغییرات ناگهانی حرارت را تحمل می‌کنند و ظرف ناگهان داغ نمی‌شود. همین موضوع به شما زمان می‌دهد که با دقت و حوصله و با هر سرعتی که می‌خواهید غذای خود را بپزید. در هنگام استفاده از قابلمه‌های گرانیتی شما نیاز به روغن و کره برای ته نگرفتن غذا ندارید و این نکته باعث می‌شود غذاهایی که در این ظروف پخته می‌شوند، دارای کالری کمتری باشند.  ظروف گرانیتی طعم غذا را تغییر نمی‌دهند به همین دلیل طعم غذا در این ظروف با سایر ظروف فرق دارد. قابلمه‌های گرانیتی مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی و سایش دارند. این سختی باعث شده است که این ظروف هیچ واکنشی در برابر غذاهای مختلف نداشته باشند. درب این قابلمه‌ها معمولا از جنس شیشه است و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی روی پخت غذا نظارت داشته باشید.

دسته‌ی این قابلمه‌ها از جنس باکالیتی است و به این صورت شما ‌می‌توانید از ظروف گرانیتی در فر نیز استفاده کنید. بهتر است برای افزایش طول عمر این ظروف از قاشق‌های پلاستیکی و یا چوبی استفاده کنید البته می‌توانید از قاشق و یا ملاقه فلزی نیز استفاده کنید. بعد از هر بار استفاده حتما آن‌ها را تمیز بشویید و بلافاصله پس از شست و شو حتما آن‌ها را خشک کنید. برای شست و شوی این ظروف بهتر است که از اسکاج‌های نرم و اسفنجی استفاده کنید.

مشخصات

جنس بدنه
آلومینیوم
جنس رویه
گرانیت
جنس دسته
دستگیره از جنس آلومینیوم دایکست و قپه درب از نوع باکالیت
ابعاد
سایز 26
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp