قابلمه

قابلمه تک اسکار pan

Candid Oscar

(اختیاری)

محصولات گرانیتی بدلیل تنوع رنگی و مقاومت پوشش گرانیتی با نام تجاری گرانیتی و یا ماربل شناخته می شوند. پوشش نچسب یا تفلن تقویت شده و مقاوم در برابر مواد شیمیایی و سایش به کار رفته در این تابه ها به صورت رنگی 4 یا 5 لایه بر روی سطح آلومینیوم پاشش می شوند.

تنوع رنگی این محصول زیبایی بیشتری به آن بخشیده است و همچنین درزیر پوشش تفلن های پیشرفته آلومینیوم دایکست شده استفاده شده است که مقاوم دربرابر ضربه می باشد. این لایه های گرانیتی هیچ گونه ضرری برای سلامت انسان نداشته و مقاومتی بیشتر نسبت به خش و گرما در مقابل سایر ظروف نچسب دارد. همچنین بدلیل نچسب بودن بالای این محصول موقع طبخ غذا نیازی به استفاده روغن و کره نمی باشد به همین دلیل غذای پخته شده دارای سلامت بیشتر و ارزش غذایی بالاتر می باشد.

علی رغم مشابهت فرایند تولید پوشش های گرانیت با پوشش های سرامیکی این نوع پوشش ( گرانیتی) دارای ویژگی نچسبی بالاتر و مقاومت دربرابر خش و گرمای بیشتر می باشند. 4لایه از این نوع پوشش بر روی سطح آلومینیوم دایکست شده پاشش می شوند. این لایه های گرانیتی هیچ گونه ضرری برای سلامت انسان نداشته و مقاومتی بیشتر نسبت به خش و گرما در مقابل سایر ظروف نچسب دارد.

مشخصات

جنس بدنه
آلومینیوم دایکست
جنس رویه
بایوگرانیت
گارانتی
تعویض یکساله
جنس دسته
باکالیت
ابعاد
موجود در سایز های 20 تا 32
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp