صندلی کنفرانسی آلفا

صندلی کنفرانسی آلفا

صندلی کنفرانسی آلفا بسیار شیک مناسب برای سالن های انتظار مراکز درمانی، آموزشی، زیبایی، اداری، سالن های انتظار، سالن های همایشی و... روکش صندلی از جنس چرم مصنوعی درجه یک ترک در رنگ بندی های متنوع و زیبا...با ارتفاع 104 عرض 58 به وزن 19 کیلوگرم....

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: C913
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۴۵۰,۰۰۰ تومان

امروزه استفاده از وسایل کاربردی همچون صندلی ها مبل ها و کاناپه و غیره فقط به منظور راحتی و رفع نیاز نیست بلکه انتخاب آنها در درجه اول به دلیل سلامت جسم مورد توجه قرار میگیرد بخصوص صندلی های اداری که شما زمان بیشتری از آنها استفاده میکنید، برای خرید صندلی مناسب اداری به این موارد توجه کنید. در درجه اول برای خرید صندلی چه اداری چه غیر اداری به میز و فضایی که میخواهید از آن استفاده کنید دقت داشته باشید. در درجه دوم به فرم بدن خود دقت کنید به عنوان مثال اگر گودی کمر دارید از صندلی هایی که برجستگی در قسمت کمر دارند استفاده کنید. مورد بعدی سمت، مقام، رتبه، و زمانی که شما روی صندلی هستید می باشد به عنوان مثال از صندلی هایی که بافت آنها الیاف مصنوعی است در زمان کاری زیاد بهتر است از روکش های پارچه ای و یا چرم های ضد تعرق استفاده شود و بلعکس برای مدیرانی که فقط زمان های کوتاهی برای جلسات از صندلی استفاده میکنند و جلوه صندلی بسیار مورد توجه می باشد از صندلی های مدیریتی با روکش چرم استفاده کنید. (صندلی های مدیریتی عموما چرمی و در ابعاد  بزرگ تر می باشند.)

صندلی کنفرانسی آلفا بسیار شیک مناسب برای سالن های انتظار مراکز درمانی، آموزشی، زیبایی، اداری، سالن های انتظار، سالن های همایشی و... با ارتفاع 104 عرض 58 عمق 60 ارتفاع کف تا نشیمن 45 ارتفاع دسته تا کف 64 سانتی متر با وزن 19 کیلوگرم. فرم کف و پشت صندلی از مواد پلاستیک درجه یک p.p صنعتی و نیز دارای قاب زیبایی با طراحی خاص .
فوم کف و پشت ازنوع سرد و تزریقی از جنس پلی یوریتان ( فلکسیبل ) با استفاده از بهترین مواد خارجی و درجه یک با فنریت مناسب و استاندارد و کیفیت عالی. روکش کف و پشت ازجنس چرم مصنوعی درجه یک ترک ، اسکلت فلزی پایه از لوله بیضی قطر 32mm فرم دار وخم شده با زیرسازی مس سیانوری و رویه آبکاری کروم ونیکل تزئینی ، دسته صندلی از مواد p.p و روکش چرم مصنوعی و فریم داخلی لوله فرم دار با آبکاری نیکل کروم تزئینی و زیر سازی مس سیانوری...

(برای انتخاب رنگ ابتدا از روی عکس کالیته های رنگ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب و سپس کد رنگ مد نظر را که پایین هر رنگ نوشته شده، از داخل کادر انتخاب رنگ انتخاب کنید. اگر موفق به انتخاب رنگ نشدید میتوانید در قسمت چت آنلاین از همکاران ما بخواهید شما را راهنمایی کنند.)

مشخصات

ارتفاع
104 سانتی متر
عرض
58 سانتی متر
عمق
60 سانتی متر
وزن
19 کیلوگرم
ضمانت
3ساله
ارتفاع کف تا نشیمن
45 سانتی متر
ارتفاع دسته صندلی
64 سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp